beerze bulten of sprookjescamping?

wij mogen volgend jaar de caravan van mijn schoonbroer lenen, en nu struindde ik op deze twee campings.

Welke zouden jullie kiezen en waarom?

ik kan je niet echt helpen maar ik hoor goede verhalen over beide campings.

misschien kun je kijken wat er in de buurt van de camping te doen is en wat je dan meer aanspreekt?

beide campings liggen in de vechtstreek, dus aan de omgeving zal het niet liggen :lol:

Heb je camping de Zandstuve ook al gezien in Rheeze? (paar meter verder dan de sprookjescamping :wink: ). Wij zijn daar afgelopen zomer geweest en de kids vonden het helemaal geweldig. Heel kindvriendelijk, leuk animatieteam en theater en ook heel belangrijk: schoon sanitair en ook kindersanitair.

Beerze Bulten ben ik nog nooit op de camping geweest, maar wij zijn wel eens bij giga konijnenhol geweest en dat is wel heel leuk. We hebben daar ook wel 's gezwommen, maar dat zwembad vond ik niet zo groot.

Sprookjescamping ben ik nog nooit geweest dus dat ken ik niet. Ja alleen van het erlangs rijden naar de Zandstuve .

:lol:

We zijn op beide campings geweest en ze zijn beide super! Ik zou als ik jou was gewoon eens gaan kijken waar je de sfeer het meest aanspreekt. Sprookjescamping vind ik leuk voor kinderen vanaf 2 tot een jaar of 7. Beerze Bulten voor iets oudere kindjes, van 3/4 tot een jaar of 9.

Wij hebben een vakantie op de BB doorgebracht toen de kinderen 1 en 2,5 jaar waren en dat was echt super :thumbup:

Sprookjescamping zijn we wel eens op bezoek geweest. Zag er mooi en netjes uit, maar dat hele sprookjesgeneuzel is aan ons gewoon niet zo besteed. Sz gaat er jaarlijks heen en die vinden dat juist weer geweldig.

Wij gaan naar camping de bongert in tuitjehoorn.

Deze is vergelijkbaar met de sprookjescamping.

De zandstuve is ook erg leuk en wat goedkoper dan de sprookjescaming.

ik vond de zandstuve tegenvallen zo wat ik zag op internet, maar heb een brochure aangevraagt :slight_smile:

de sprookjescamping vind ik op zich heel erg leuk, en zou ook goed bij sophie passen want die leeft regelmatig in een sprookje :mrgreen: , maar beetje jammer vond ik dat het binnenbad zo ondiep is. Natuurlijk perfect voor sophie, maar minder leuk voor ons als blijkt dat we een regenachtige vakantie hebben…

Maar ga al jullie tips ook nog bekijken hoor :slight_smile:

even omhoog halen want we zijn er nog steeds niet uit.

de bongerd ziet er ook erg leuk uit inderdaad!

en kreeg van een nichtje (werkzaam in de recreatie) nog de tip om eens te kijken bij de kleine wolf. Ziet er ook leuk uit!

volgens haar is de beerze bulten afgelopen jaar heel slecht geweest, dus dat is een twijfelgeval.

de sprookjescamping vind ik er leuk uitzien, maar jammer dat eht binnenzwembad echt alleen maar voor kleintjes is.

knipoogje: ik zou de sprookjescamping niet ‘afslaan’ puur voor een ondiep bad. Als het weer slecht is zou ik een zwembad in de buurt opzoeken voor een middagje.

Maar ik ken beide campings niet dus kan je daarin verder niet helpen. :wink:

zit iets in mutsie, maar ik ben dan wel zon muts die graag alles binnen bereik wil hebben :oops:

ja dan kan het een punt zijn.

Ik ben dan weer zo’n iemand die toch weinig op de camping zal zijn omdat wij er liever op uit trekken en dingen in de omgeving willen zien. En dat kan dus ook een zwembad zijn haha. :smiley:

haha tja, dan maakt het inderdaad weinig uit!

wij hebben nog nooit gekampeerd met ons gezinnetje, zijn een all inclusief park gewend in turkije, dus wil graag alles in de buurt hebben.

we zullen er ook wel op uit trekken, maar juist als je 2 weken slecht weer treft vind ik het prettig als we de dag kunnen beginnen emt het gebruik van het binnenzwembad

Kijk anders ook even op de jungleavonturencamping, ook erg leuk en die hebben gave waterspeelvoorzieningen.

Wat wij ook een leuke camping vinden… (zelf zijn we meer van de natuurcampings, maar met de kinderen is het ook erg leuk toeven op speciale themacampings, al houd ik dat echt niet langer dan 1 week vol zonder gek te worden van de mensen die er jaar naar jaar gaan staan en zo zorgen voor kliekjesgedoe…) is camping T klumpke. En voor aankomend zomer heb ik 1 week geboekt met mijn zusje samen om te gaan kamperen op camping de pampel… zeker ook even het bekijken waard. Zeker zo kindgericht als bv sprookjescamping, maar veel compacter en minder groot.

thanks cell! heb toevallig net een brochure aangevraagt van de jungle camping en ga je andere tips even bekijken!

Op de Jungle camping zijn wij vorig jaar gaan kijken toen we op de Sprookjescamping stonden, maar daar sprak het publiek ons echt wat minder aan…

We zijn vier keer op de Sprookjescamping geweest, waaronder een jaar een voorseizoensplek. Het is echt een leuke camping voor kleintjes. Een en al sprookjes en schattigheid, tot en met de muziek en de geur in de toiletgebouwen. Om te zwemmen fiets of loop of rij je gewoon naar een van de vele campings verder in t rijtje. We zijn regelmatig op de buurcamping geweest om buiten te zwemmen, en nog n camping verderop voor binnenzwembad met glijbanen. Allemaal binnen enkele minuten op de fiets te bereiken :thumbup:

@m34 wrote:

Wij gaan naar camping de bongert in tuitjehoorn.

Deze is vergelijkbaar met de sprookjescamping.

De zandstuve is ook erg leuk en wat goedkoper dan de sprookjescaming.

bedankt voor de tip! wij zijn er namelijk uit en gaan ook naar camping de bongert in tuitjehoorn. wat ziet die er leuk uit!! wanneer gaan jullie?