Beertje met naam, waar te krijgen?

Lieve vlindermama’s,



Ik heb hier eens in een topic eens gelezen over een knuffelbeertje waar je zelf een naam op één van de voetjes kunt laten zetten. Hier had iemand dat laten doen met een sterretje erachter, voor een vlinderkindje. Dat vond ik zò ontzettend mooi…



En nu ken ik een mama van een ander forum die vanochtend haar kindje heeft verloren… met 23 (zwangerschaps)weken…

Zou graag aan ons forumclubje daar voor willen stellen haar zo’n beertje te geven, maar kan hier en op internet nergens terugvinden waar je zoiets kunt bestellen. Heeft iemand hier misschien een link ofzo?



Of een ander mooi idee, wat we zouden kunnen geven…?

Vrijdag is het definitieve afscheid al, dus zou natuurlijk fijn zijn als we zo snel mogelijk iets kunnen regelen…



Alvast heel erg bedankt! :-*

Ik ken die beren. Mijn zwager werkt bij de VARA en heeft voor beide kids als geboortekado zo’n beer gekregen. Ik heb hen meteen gemaild.

Ook heb ik even gegoogled en kom hier op Edit beheer commerciele link verwijderd.

Ik zal je de link ook even PB-en ivm commercieel.



Wat een treurig nieuws… Veel sterkte aan die mama.

Ik vind het een heel mooi kado-idee!

Bedoel je dit misschien ?



Edit beheer: commerciele link verwijderd.



Ik vind het een erg mooi idee … sterkte voor je mede-forummer en het groepje :hug:

Die van Deetje lijkt heel veel op de beren van mijn neefje en nichtje. Ik denk dat die daar ook vandaan komen.

Heel erg bedankt voor de snelle reacties! :-*



@ Noor

Heb zelf ook nog verwoed verder gezocht op internet en ook die konijnen op koterkado gevonden. Die in crème vind ik opzich ook heel mooi, maar die blijkt dus niet meer te krijgen (alleen nog in ivoor wit en vind die niet mooi).



@ deetje

Idd, zo één bedoelde ik!

Heb hem zelf inmiddels ook van unicef gevonden, maar die heeft een zwarte fleecepullie aan met unicef erop - vind ik toch minder gepast…

Zal jouw link daar iig zo gelijk ‘in de groep gooien’. :slight_smile:



Meer links/tips blijven welkom!

Prenatal verkoopt ze ook…

yep, merijn heeft er destijds een gekregen van prenatal

Hebben jullie toevallig ook een foto van zo’n Prenatal-beertje (waar ik woon is er geen Prenatal)?



Edit beheer link verwijderd.

En wat een lief gebaar van jullie :hug:

Oh maar die zijn lief!



Er is inmiddels al besloten dat er morgen een mooi bloemstuk(je) wordt geregeld, met een kaart met gedicht en alle namen en in de komende dagen zal worden afgestemd over iets blijvends.



Moet zeggen dat internet in zo’n situatie wel iets heel moois kan zijn hoor! De moeder weet natuurlijk nog van niets, maar degenen die toevallig net op internet waren (berichtje was ook rond ge-smst binnen de groep), hebben de site gelijk met berichtjes voor de moeder en met groepsmailtjes naar elkaar om wat te regelen gebombardeerd. Vind het roerend dat dat tegenwoordig zo kan…!



En dan ook vanuit hier zoveel steun… :-*

Tantetoe heeft er via internet voor mij eentje geregeld namens de december 2007 mama’s na het overlijden van onze tweede zoon Elliott :**:

als je nog meer info wilt, kun je haar misschien een PB’tje sturen.

de beer is erg mooi van kwaliteit en is me ontzettend dierbaar. iets zachts en liefs bij de foto’s en het urntje :inlove:

echt een mooi gebaar!

@ Elisaatje

Nu je het schrijft, heb het idd in het topic van Elliott :**: gelezen…

Vond het toen echt zò’n mooi gebaar. Fijn dat het jou nog steeds zo goed doet! Hoop dat onze groep ook voor zo’n beertje gaat (denk het wel, bijna iedereen die al gereageerd heeft is voor) en dat de mama van dit nieuwe vlinderkindje er net zoveel aan zal hebben als jij… :-*

Zal tantetoe gelijk een PBtje sturen.

Ondanks dat ik begrijp dat de vraag aan de vlindermama’s gericht is, is dit geen vlindertopic.

Om deze reden verplaats ik dit topic.



Ook wil ik jullie er op wijzen dat commerciele links niet toegestaan zijn, ik heb er nu 3 op deze pagina verwijderd.

Graag jullie begrip hiervoor,

groetjes Melanie.

@ Mellie



Ik begrijp het helemaal, maar wist niet waar ik het anders neer moest zetten en toch de vlindermama’s zo snel kon bereiken…



Maar heb inmiddels genoeg info, dus mag het topic ook wel op slot. :slight_smile:

Bij BabyPlanet kun je een beer bestellen, waarbij je de naam op de buik of het truitje kan laten borduren. Hoe duur ze zijn, weet ik niet. Ik zag ze daar eens op de toonbank staan, toevallig met de naam van onze meid erop! :inlove:

@Iuno wrote:

@ Mellie



Ik begrijp het helemaal, maar wist niet waar ik het anders neer moest zetten en toch de vlindermama’s zo snel kon bereiken…



Maar heb inmiddels genoeg info, dus mag het topic ook wel op slot. :slight_smile:


Ik snap je, normaal verplaats ik ook gewoon zonder uitleg er bij hoor maar gezien het toch wat ‘gevoelig’ kon zijn wilde ik dat niet klakkeloos doen :-*