Bij mij kraken de liedjes ook, voor het geld dat je betaald vind ik wel eigenlijk dat die zuiver mogen maja…
Ook het tempding achter de camera, werkt voor geen meter.
Door de warmte die de camera afgeeft is de temp veel hoger dan hij werkelijk is. Een ander meter op haar kamer geeft 17 graden en van die camere 23 :wall:
Weet eigenlijk niet of het een kleurenscherm is, tot nu toe alleen zwart/wit scherm gehad :think: :think:
ik speel geen liedjes daar mer af maar volgens mij klinkt het nietkrakerig . die temp ding klopt inderdaad niet staat ook in de gebruiksaanwijzing ik haal er 3 graden vanaf.
waarschijnlijk is het donker in de kamer dan gaat ie op infrarood met licht is ie echt kkeur
Ik las op internet dat dat temp-ding op de camera, zo ver mogelijk weg moet buigen daar van.
Hopelijk krijg ik um vandaag binnen :lol:
Kan ik vanmiddag ff testen op de kat die ligt toch vaak te slapen boven haha :mrgreen:
@MegaMindy wrote:
Ik las op internet dat dat temp-ding op de camera, zo ver mogelijk weg moet buigen daar van.
Hopelijk krijg ik um vandaag binnen :lol:
Kan ik vanmiddag ff testen op de kat die ligt toch vaak te slapen boven haha :mrgreen:
heeft een kat nog privacy haha
:mrgreen: moet toch ergens op testen en hubbie is vanavond pas laat thuis, en ik wil altijd alles gelijk :oops: :mrgreen:
Hihihi toen wij hem gingen testen had mijn man hem op mij gericht, kon ie af en toe naar mij kijken als ik al op bed lag hihi.