beeld van de labtop

hoe kan ik het beeld vvan de labtop van kleur veranderen , als ik op mp of op kook kijk die kleur is zooooooo licht bij mij dat ik moeite heb met lezen en dat het niet prettig kijkt zeg maar

weet iemand hoe ik dat naar iets donkerder kan zetten , ik heb het al een paar keer geprobeerd maar ik krijg alleen de standaardbalken van kleur veranderd :think:

misschien handig om te weten welke laptop je hebt?

ik heb een hp pavilion met vista er op :think:

Bij mijn HP (niet pavilion) moet je drukken op de FN toets en dan op F9 of F10. Symbool dat erbij hoort is een blauw zonnetje met een pijltje omhoog

dat had ik geprobeerd , maar dan word het beeld wat minder fel , maar de kleur van het =beeld is nou heel licht groen op kok bijv bijna na het witte toe en ik zou die kleur graag wat donkerder groen willen zodat het makkelijker te zien is nou is het bijna wit zeg maar en op mijn ander computer is het gewoon lichtgroen dat is een stuk fijner , of is dat gewoon niet te realizeren wat ik wil :think:

Zo uit mijn hoofd geen idee of je nog meer instellingen hebt als alleen feller en minder fel. Op een regulier scherm heb je daar meestal menutjes voor… :think:

kan het niet via het menu van configuratiescherm??

@Heleen wrote:

kan het niet via het menu van configuratiescherm??

dat had ik ook al geprobeerd , maar het lukte me niet :wall: ik ben een echte kluns :roll: