Beeld en Geluid in Hilversum

Ik heb een bon gekregen van mijn werk om met zijn tweetjes naar Beeld en Geluid te gaan in Hilversum. Mij lijkt het hartstikke leuk maar vraag me af het voor volwassenen ook leuk is om te gaan of dat het meer gericht is op kinderen. Is iemand er al eens geweest en wat is jullie ervaring?

Absoluut geschikt voor alle leeftijden, ook zeeeeer geschikt voor volwassenen. Je krijgt namelijk een soort ring waarbij je je leeftijd opgeeft en overal dus specifieke dingen uit jouw jeugd te zien krijgt.

Ben zelf geweest met zus en moeder, ontzettend leuk!

Tuurlijk zijn er ook delen met dingen vooral voor kinderen, maar het is echt een aanrader.

Dank je Marlous voor je snelle reactie. Ik word nu al enthousiast over dat je een soort ring krijgt en door je leeftijd dan specifieke dingen uit je jeugd te zien krijgt, leuk!

Ja, leuk leuk leuk… boek dan meteen de ‘hillywoodtour’ er bij!

Erg leuk zeker naar toe gaan.

Veel plezier! Wij zijn er eerder deze maand geweest.

De heren vonden het echt leuk, maar mijn man zei wel “Eigenlijk wil ik wel een terug zonder de jongens, op een rustige dag”.

Hij zou zomaar eens urenlang beeldmateriaal terug willen gaan zoeken in de hokjes…echt leuk.

Erg leuk, maar niet een hele dag hoor. Ochtenden beeld en geluid en daarna gezellig shoppen in Hilversum of een lekkere wandeling maken. genoeg bos en hei hier. en ook nog veel plassen waarlangs je kan wandelen.of een tour door de studio’s.

Of je komt bij mij op de koffie.

Bedankt voor jullie enthousiaste reacties. We gaan kijken of het komend weekend lukt om er heen te gaan, heb er zelf in ieder geval erg veel zin in en stel dat het tegen valt dan kunnen we inderdaad nog gaan winkelen in Hilversum en lekker ergens wat eten :smiley: