Beeld babyfoon

Ik ben een beetje benieuwd in hoeverre een beeldbabyfoon nu echt handig is en ‘noodzakelijk’ (even buiten beschouwing gelaten of een babyfoon uberhaupt noodzakelijk is).

Bij onze dochter hadden we er geen, gewoon een gewone met alleen geluid, wat ik soms wel jammer vond als we twijfelden of we er nu wel of niet heen moesten. Nu met kind 2 op komst overwegen we er wel een te kopen (ook een beetje voor ‘de leuk’ :shifty:). Maarja, is dat nu echt nodig he, met kind 1 hebben we het ook zonder overleefd en die dingen zijn niet goedkoop :think:…

Wie heeft er bij kindje 1 geen gehad en bij kindje 2 wel en heeft achteraf zoiets van ‘ooohhh had ik hem maar eerder gehad!’. Of juist andersom, bij kind 1 wel en kind 2 niet en mist hem niet bijv. Wie o wie heeft er ervaring met een zo’n ding.

En wie heeft hem wel eens laten vallen en hoe kwam ie er vanaf? Onze gewone babyfoon valt namelijk best regelmatig :shifty: Overleefd een beeldbabyfoon dat?

Bij J. hadden we er een zonder beeld en toen had ik af en toe al zo iets van ‘hadden we er maar een met beeld gehad’, terwijl we toen gelijkvloers woonden. D. slaapt nu nog bij ons op de kamer en overdag beneden, maar als ze straks altijd boven slaapt en in haar eigen kamertje (op zolder) dan lijkt het me nog handiger en fijner. Zodat ik niet iedere keer helemaal naar zolder hoef te lopen om te kijken hoe ze ligt ed. Noodzakelijk is het niet, maar ik vind het wel erg handig en fijn. :slight_smile:

Ik vond de prijs trouwens best meevallen (die van ons kostte 129 euro).

Geen idee of hij vallen overleeft, ga het ook niet uitproberen. :stuck_out_tongue:

Wij hebben een beeldbabyfoon. Ik vind het fijn, omdat Iris wel eens in haar slaap huilt en dan kan ik op de babyfoon zien of ze bijv. raar ligt, of gewoon doorslaapt. Dan hoef ik niet te gaan kijken, zodat ze ook niet wakker wordt. (geen discussie aub over laten huilen)

Er zit ook een stand op, waarbij het beeld alleen aangaat als er geluid is.

Bij ons gaat het beeld ook alleen aan bij geluid en beweging. :slight_smile:

Wij hebben een Luvion Grand Elite, en zouden niet meer zonder willen.

Ik zit vaak beneden, Lynn slaapt boven in bedje. Ik zou echt niet lekker beneden zitten als ik geen beeld op haar heb. :oops: Het is bij ons ook handig aangezien Lynn een voorkeurshouding heeft, en we zo goed in de gaten kunnen houden op welke kant ze ligt.

Wat het overleven van een val betreft weet ik niet zo veel, weet wel uit ervaring sinds 3 dagen dat hij een beurtje wasmachine dus niet overleeft (ja, per ongeluk mee de wasmachine in gedaan samen met mijn telefoon en wasmachine laten draaien) :oops: :oops: :shifty: