Thijmen is op dit moment erg bezig met dieren en hun geluid.
De dierentuin vinden we vandaag iets te koud.
Maar de beekse bergen is gewoon met de auto of daar met een bus.
Is dat wat in januari?
En hoe groot is de kans dat ze je auto beschadigen :mrgreen:
Ik vind de Beekse Bergen in de winter ook leuk hoor. Je zou alleen even moeten kijken of er geen beesten op stal staan als het heel erg koud is.
En je auto beschadigen? Ik heb het nog nooit meegemaakt…tis alleen wel je eigen risico.
geen idee of het in de winter leuk is maar de beesten kunnen wel je auto beschadigen hoor! Wij stonden vast met een kudde giraffen op ons heen. Toeteren maar ze gingen niet aan de kant :lol: Opeens zagen we een giraf onze auto likken en een raar geluid op het dak. Toen we uiteindelijk na 1 uur :shock: weg konden bleek dus een giraf onze antenne los getrokken te hebben.
Ik weet niet of het leuk is in de winter.
Denk dat de meeste dieren binnen zitten.
Wij zijn er ook geweest en met onze eigen auto en rit gemaakt, maar er is niks gebeurd, gelukkig.
De eerste keer dacht ik ook van, :o als er nou iets gebeurd.
Wij zaten op het park en zijn dus elke dag iets van 2x geweest.
Het is in de winter erg leuk!! Lekker warm in de auto diertjes kijken, wij gaan in de winter zeker 2 keer daar naar toe…
@Denise wrote:
Opeens zagen we een giraf onze auto likken en een raar geluid op het dak. Toen we uiteindelijk na 1 uur :shock: weg konden bleek dus een giraf onze antenne los getrokken te hebben.
Er staat dan ook duidelijk aangegeven dat dat je je antenne moet verwijderen voordat je op auto safari gaat

de beekse bergen is altijd leuk :lol:
Ik ben er nog nooit geweest,
maar ik wil best graag een half uur stil staan tussen een kudde giraffen :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: !
dat wil ik ook wel :mrgreen: :mrgreen: :inlove: :inlove:
Ik ben er nog nooit geweest maar wil er zeker nog een keer heen!
@Mama_jeanet wrote:
Het is in de winter erg leuk!! Lekker warm in de auto diertjes kijken, wij gaan in de winter zeker 2 keer daar naar toe…
@Denise wrote:Opeens zagen we een giraf onze auto likken en een raar geluid op het dak. Toen we uiteindelijk na 1 uur :shock: weg konden bleek dus een giraf onze antenne los getrokken te hebben.
Er staat dan ook duidelijk aangegeven dat dat je je antenne moet verwijderen voordat je op auto safari gaat![]()
verwijderen? Die van ons kon je niet verwijderen. We hebben de antenne wel ingeschoven maar toch had die giraf een lekker hapje

En het was in het begin echt super met al die Giraffen om ons heen :inlove:
Hoi,
Beekse Bergen is prima te doen in de winter.
En de giraffes hebben een schurende tong, dus die kunnen ook je lak beschadigen, wij hebben in de safaribus van de opzichter gehoord dat er mensen wel eens honing op de motorkap smeerden, want dan kwamen de giraffes zo leuk bij hun auto langs.
En dan klagen als de lak beschadigd was.
Beeksebergen is echt heerlijk in de winter.
Halverwege een speelstop bij een beetje niet te koud weer. Kunnen de kinderen lekker ravotten. En daarna de andere helft van de safari. Wij hebben een abbo, dus we zijn er echt vaak te vinden en ik heb nu niet echt vaak meegemaakt dat de beestjes veel binnen zitten
Veel plezier als je gaat
Wij zijn in december 2007 naar de Beekse Bergen geweest. Het was vréselijk koud, en een heleboel dieren stonden dus op stal. We hebben de safari tour met de bus gedaan, maar we hebben weinig dieren gezien
Op zich was dat niet zo erg, want dat uitje was het eerste uitje met mijn vriend. We waren zó verliefd dat we toch meer oog voor elkaar hadden dan voor de dieren :inlove:
Emmen is ook leuk
Kan ik je aanraden, ik weet ook nog wel een logeeradresje 8)
@LK wrote:
Emmen is ook leuk
Kan ik je aanraden, ik weet ook nog wel een logeeradresje 8)
:thumbup: :mrgreen: