beeb rechtop in wandelwgn

hoihoi,

Ik weet eigenlijk niet meer vanaf hoeveel maanden de beeb gewoon rechtop mag zitten in de wandelwagen. Weet iemand dit?

Thanx groetjes van mij

Vanaf dat ze zelf goed rechtop kunnen zitten, verschilt per baby dus.

ik denk dat dat is wanneer ie er zelf aan toe is !

is voor iedereen verschillend denk ik want elke beeb is anders wanneer die gaat zitten als ie al stevig zit is het geen probleem

als ie nog iets wiebelig zit kan je t proberen met stoelverkleiner en niet te lang laten zitten

mijn dochter zat met 4.5 maand in de buggy die ook in ligstand kan

Heb Noëlle vandaag voor het eerst in de wandelwagen gehad maar dan op ligstand. Als ze straks zelf goed kan zitten mag ze in de zitstand van de wandelwagen.

Joris ligt in het wandelwagen gedeelte. Hij kan nog niet zelfstandig zitten. Hi is nu wel constant bezig om te gaan zitten :inlove:

vaak hangen ze lekker in zo wandelwagen. Echt zitten kan vaak alleen wanneer de rugleuning ook helemaal rechtop staat, bij veel wandelwagens zit dat vaak in een louchestand… zodat ze lekker hangen!

Ons meisje zat met 4 maanden in het zitgedeelte, wel half in ligstand. Volgens mij moet je gewoon een beetje kijken wat het beste zit. Ligt denk ik ook aan de kinderwagen, onze stokke heeft er een verkleinkussen bij waardoor ze er prima in zit/ligt.

Myrthe was met 6 maanden bijna uit de bak gegroeid en toen is zij dus ook in de wandelwagen gekomen

Ze zit nog niet zelfstandig nu, maar heb dr wel al iets rechterop gezet

Eerst vond ze het maar niks, maar nu vind ze het prachtig

Mijn dochter zat ook met 5 maanden in de buggystand.

Maar moet wel zeggen, wij hebben de stokke en die heeft best veel standen waaronder ook gewoon een ligstand dus gewoon helemaal plat.

En ze ligt nu eigenlijk nog altijd helemaal plat :roll: