bedtijd

heo laat is het bedtijd voor jou kind/eren?

sil is 5 jaar en gaat om 19.00/19.30 naar bed ,ik denk dat ie vanaf een jaar of 6/7 wel een half uurtje langer op kan blijven maar hij is nu soms om 18.00 al niet meer te genieten

Toen Yoni nog in groep 2 zat ging ze pas om half negen naar bed. Maar sinds ze in groep 3 zit is ze 's avonds moe. Heerlijk, ze ligt tussen half acht en acht uur al te slapen. Voor ons heel vroeg, want daarvoor sliep ze zelden voor half tien. En ze is voor de wekker weer wakker en heeft energie voor tien, dus ze krijgt genoeg slaap.

ons Joni is bijna zes en gaat tussen 19u en 20 u slapen!

Wendy is 5 en ligt tussen 19.00 uur en 19.30 uur in bed. Is ook echt nodig, slaapt tot 20 voor 7 als de wekker gaaat. Geen wekker betekend door slapen ihih .

Hier gaan ze tussen 18.30 en 19.00 naar bed alle drie

Jochem is 7

Myrthe is 6

Elise is bijna 11 maand

Hier hebben ze de slaap zo nodig en zelf vind ik het wel erg lekker dan heb je nog wat aan je avond (als je man niet aan het werk is :wink: :wink: )

Nienke is 6 en gaat tussen 19.00 en 19.30 naar bed en slaapt dan ook gewoon 12 uur door.

Groetjes, Petri

Merlin is 6 en cj is net 3. Nu ze in groep 3 zit en we duidelijk merken dat ze “groter” wordt, zijn we iets flexibeler geworden.

Alle voorgaande jaren was t strikt 19.00 uur naar bed…nu kan er wel eens een uitschieter tot 20.00 uur bij zitten.

Ze gaan allebei naar bed tegen 19.30. Meestal ligt Milou( bijna 7 jaar)dan in bed nog een kwartiertje te spelen in haar bed. Ze heeft dat even nodig en gaat dan zelf tegen 19.45 slapen.

Fay gaat om 19.00 uur en Zoë gaat om 20.00 uur naar bed.

Dit eigelijk zodat ik nog even een uurtje rustig met Zoë iets kan doen. Een spelletje bijvoorbeeld of gewoon even lekker samen tv kijken en knuffelen :inlove: . :mrgreen:

Mathijs 9 jaar gaat om vaak om half 8 maar eerder om 19.15

Sharon is 6 en gaat tussen 18.30 en 19.00

Christel 2 jaar en 10 maand tussen 18.15 en 18.30

Om 20.00 uur liggen ze allemaal te slapen .

Alleen dinsdags niet ivm met spoten van Mathijs dan gaan ze allemaal om half 8 naar bed.

Tot voor kort alledrie (2, 4 en 6 jaar) om half 8, maar sinds de jongste het slaapje overslaat, gaat die eerder.

De jongens mogen wel eens wat later opblijven, maar geven zelf uiterlijk rond half 9 aan dat ze toch wel echt naar bed willen.

Maar ik wil natuurlijk niet wachten tot ze bekaf zijn en nauwelijks de trap meer op komen, dus we houden half 8 aan.

Hier gaan ze rond kwart voor zeven meestal naar boven.

Milou moet dan meestal ivm eczeem nog even kort douchen, en ingesmeerd met lotion/creme.

Dan ligt yannick al in bed, en mag ze nog even beneden.

Dan ligt Milou er rond half 8 in.

In het weekend is het meestal een half uurtje later ongeveer.

maar ik kijk elke dag wel naar de energie, soms is het dus vroeger, soms net iets later.

Mijn dochter van 6 gaat om 19.30 naar bed en in het weekend 21.00

Zoë (6 jaar) gaat om 19.00 uur naar bed.

Dan mag ze van mij tot hooguit 20.00 uur een boekje lezen en naar haar radio luisteren.

Maar meestal slaapt rond 19.30 uur al. :mrgreen:

Kayleigh(6jaar) gaat tussen 20.00 u en 20.30 uur naar bed.

maar als ze moe is dan eerder(19.30u).

Hier gaan ze allemaal 19.30 naar bed, de hele basisschool lang.

Ook in de weekenden meestal maar af en toe word het wel iets later als het vakantie is en het is lekker weer.

mijn dochter gaat door de weeks om half 8 naar bed,

op vrijdagavond rond 22.00 uur en zaterdag rond half 9

groetjes natas

De oudste is 7 jaar en die gaat nu nog gelijktijdig met haar zusje (die is 4 jaar) naar bed tussen 19.00 uur en 19.30 uur. Ze heeft er nooit een probleem van gemaakt. Gisteren begon ze er over, dat ze het niet eerlijk vond, omdat ze 3 jaar ouder is. We hebben nu afgesproken, dat zij een half uur langer op mag blijven dan nr. 2.

Op schooldagen acht uur. In het weekend wat later. Maar dan wel weer op zondags om acht uur natuulijk. Nu in de vakantie verschillend. Probeer wel natuurlijk een beetje de tijd aan te houden… :wink: