bedrijfsuitje...

Ik heb de onmogelijke taak gekregen om een bedrijfsuitje te organiseren.



Heel leuk, maar dus (bijna) onmogelijk door de volgende punten:


  • we gaan met 16 personen.
  • Moet in Zuid-holland zijn.
  • Het moet een activiteit en een diner zijn
  • Het budget pp is € 35,- (en daar moet alles inzitten…)



    Ik zie genoeg leuks maar alles boven budget… Heeft er iemand een leuk idee??? (het gaat gebeuren op 8 dec…)

Een dropping met een bbq



of boerengolf (naja of dat zo leuk is in de winter?) met een soort van buffet



paintball



een stadspeurtocht/wandeltocht



GPS activiteit (google maar eens)

Rondvaart door Rotterdam en daarna lekker eten?

Of skieen bij Snowworld (incl eten)

Steengrill-/tafelbarbecuearrangement

incl. een uur bowlen en een ijsnagerecht



Ik heb ze gezien van 32,50 p.p



Alleen zit daar denk ik drinken niet bij maar wellicht dat je af kunt kopen met zoveel mensen…



google bowlen in zuid holland en je hebt er diverse

een dinnershow of iets dergelijks? (wij hebben ooit het moordspel gedaan met teamuitje. Erg leuk!)



uhh ik ga even verder denken voor je. !

Bowlen hebben we idd vorig jaar gedaan. Was erg leuk, maar ze willen niet nog een keer…



Moordspel heb ik ook al naar zitten kijken, maar kom ik toch weer op een aardig bedrag uit bij ons in de buurt…



Ik ga idd eens bij snowworld kijken.

Kijk eens op bedrijfsuitje-vinden puntje nl

heksenketel?



http://rotterdam.heksenkethel.nl/index.php?pagina=home

sorry heksenketel moet er staan.



En je heb ook de mafketel.

Ook een soort gelijk idee



http://www.mafkethel.nl/index.php?pagina=home

Misschien iets als downhill steppen…Via google kan ik het alleen in de veluwe vinden. Maar misschien is er ook zoiets bij jullie in de buurt. Erg leuk iig!!

Mijn man gaat zaterdag met zijn werk als bedrijfsuitje met ook 16 personen een stadspuzzeltocht door Den Haag doen (het kan ook in Rotterdam). Ze worden dan in 2 groepen met een GPS op pad gestuurd en moeten door het oplossen van allerlei opdrachten uitkomen bij het restaurant waar ze gaan eten. Geen idee hoe duur het is, zal ook niet zo gek duur zijn, want zijn baas is nog al krenterig. Als je het wilt weten kan ik het hem vanavond vragen, maar momenteel zijn we even met dringende andere zaken bezig en is mijn man zelfs naar zijn werk om een belangrijke brief uit te printen omdat hier de printer het natuurlijk weer eens begaf…

In ieder geval heel veel succes met organiseren!!!



Groetjes,



Viratine

Schaatsen?

Er is vast wel ergens een schaatsbaan in de buurt!

Losse entree is meestal ergens tussen de 5 en 8 euro, dus dan blijft er nog genoeg over om daarna ergens uit eten te gaan.

En vaak hebben ze ook wel leuke arrangementen met schaatsen, warme chocomel en een stamppotbuffet of iets dergelijks.



(ik ben vorige week voor het eerst in 15 jaar gaan schaatsen, was wel weer een keer grappig om te doen)

In zoetermeer zit een schaatsbaan (silver dome)!



Maar naar snowworld is leuk. Of naar Dutch Water Dreams.

Bij snowworld kun je nu ook leuk fonduen en skien. Zie de website voor leuke arrangementen!



Even denken wat is nog meer leuk in Zuid Holland…

Euromast?

Madurodam?