bedrijf incasseert illegaal grote bedragen!

:shock:



ik wilde net wat rekeningen gaan betalen via internet… is er zomaar 800,-- afgeschreven door een bedrijf wat ik helemaal niet ken!!!

en dat :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: in het weekend!!! nu kan ik dus niets meer betalen… ik hoop dat mijn man straks nog wel de boodschappen kan betalen…



echt belachelijk gewoon…



het bedrijf heet Laser Nederland BV



iemand ook ervaringen mee? Wat heb je verder er aan gedaan?

direct contact opnemen met je bank!



En laten storneren!



Dit kan altijd als het een incasso is waar je geen toestemming voor hebt gegeven!

En als je internetbankiert via ING kan je het zelf door een paar klikken met de muis terugstorten!!! Weet alleen niet hoesnel dat gaat en of het ala minuut weer terug op je rekening staat…



maarre… op zn zachts gezegd enorm klote dit… tis nogal een bedrag!!!

Het geld krijg je terug (als je er heel zeker van bent dat het onterrecht is afgeschreven) dat is wel zeker maar het gedoe en irritaties die jij er van hebt is heel vervelend



Succes ermee :frowning:

heb ff op google gekeken…



http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=61717



tis een bekend bedrijf die dit kunstje vaker heeft geflikt!!! :shock:

Ik ken wel Laser service, een incassobureau die niet zo goed in het nieuws is geweest (zie site van radar).

Die bedoel ik dus Frank@

bedankt allemaal voor jullie snelle reacties!



heb inderdaad via ING al laten storneren (=terugboeken) maar dat duurt een paar werkdagen… en maandag is natuurlijk geen werkdag dus gaat wel even duren… :evil: :evil: :evil: :evil:



ben echt zo kwaad… zit hier gewoon te stuiteren… ik vind dit soort dingen echt niet normaal… dat iemand zomaar geld van je rekening kan halen en dat de bank dat ook niet in de gaten heeft dat er geen incasso contract is… dat kan toch echt niet!!!



ga nu ff dat forum van radar lezen… misschien staan daar nog tips wat ik verder moet en kan doen

lees net dat ze onderdeel zijn van, of samen werken met prime line… heb je daar toevallig wel een contract mee?



evengoed is het wel een flinke dobber, even 800 euro van je rekening. zie op Radar.nl dat je nog ‘geluk’ hebt, ik zie daar bedragen van 2300 en 4600 euro zelfs… :shock:

:shock: :shock: kan me indenken dat je woest bent , die gore kloo t zakken jemig zeg heo halen ze het in hun hoofd he :think:

:shock: :shock: :shock:



Allemachtig Anita, wat belachelijk! smilie die moordneigingen heeft



Waarom wordt hier niets mee gedaan, het blijkt dat ze dit kunstje al jarenlang flikken!



Ziek zeg! :x :evil: :wall:



Hoop dat het voor jou goed afloopt! :hug: Maar het ongemak heb je nu al last van… Waardeloos! :hug:

En bedenk me nu dat ik beter mijn eigen afschriften in de gaten moet houden… :oops: :shifty:

Ehm, laser is toch wel een bestaand bedrijf?

ze halen al jaren elke maand een bedrag van de rekening van mn vriend.

@stillewater wrote:

Ehm, laser is toch wel een bestaand bedrijf?

ze halen al jaren elke maand een bedrag van de rekening van mn vriend.




waarom?



Gebruikt je vriend elke maand iets van hun diensten?



Of betaald hij iets maandelijks af??



Wat hondsbrutaal zeg…



Storneren…

Dat loopt al sinds voor ik hem ken.

Hij is niet zo dat ie alles controleerd wat er afgeschreven word en volgens mij weet ie zelf ook niet waar het van is.

Meestal ga ik achter zulke dingen aan.

Zal het toch eens even uitzoeken.



(ze moeten hem ook nooit bellen voor goede doelen of andere dingen om aan te smeren, want hij geeft zo makkelijk zn rekeningnr door. :evil: )

@stillewater wrote:

Dat loopt al sinds voor ik hem ken.

Hij is niet zo dat ie alles controleerd wat er afgeschreven word en volgens mij weet ie zelf ook niet waar het van is.

Meestal ga ik achter zulke dingen aan.

Zal het toch eens even uitzoeken.



(ze moeten hem ook nooit bellen voor goede doelen of andere dingen om aan te smeren, want hij geeft zo makkelijk zn rekeningnr door. :evil: )




Oei…Zou het inderdaad maar even bekijken allemaal…