In een ander topic dat ik net geopend heb heb ik het al geschreven… we hebben een peuterbed voor Arwen gekocht. Ik twijfel of we er een bedrekje bij moeten kopen… Wat hebben jullie? Wel of geen bedrekje? :think:
bij anna is het niet nodig geweest
Wij hebben er geen
:-* :-*
Snelle antwoorden, top :mrgreen: :thumbup: :-*
wij hebben geen bedrekje gedaan en Stein is er in 5 maanden pas 1 keer uitgevallen.
Wel adviseer ik even kussens op de grond te leggen, of slaapzak. Mochten ze dan vallen dan is het niet zo een harde smak
Hier ook geen bedrekje gebruikt in totaal 4 x uit bed gevallen. Maar ik had er altijd een boxkleed onderliggen zodat het niet zo hard aankwam.
ik had zoiets met een bedrekje dan moet je dat straks ook weer af gaan leren dan maar meteen eraan wennen.
succes
annamarie
Ja wij hebben hem wel. Vond het ideaal. Gaf mij een gevoel van veiligheid zeg maar.
hier nooit gehad
jan is er 1 keer uitgevallen
Wij hebben ook een peuterbed gekocht voor Jeroen, de 1e keer een drama! Wij hadden geen bedrekje.
Toch maar een bedrekje gekocht en sindsdien :thumbup: !
Waarschijnlijk had Jeroen een vorm van veiligheid nodig.
Dus volgens mij ligt het ook aan je kind.
Succes! Slaapt Arwen al in het peuterbed?
Liefs,
Moon
Nee, Arwen slaapt er nog niet in… we hebben het vandaag besteld. De levertijd is 6 Ã 8 weken. Ik kan nog bellen om het bedrekje bij te bestellen, ik wilde er nog ff over nadenken. En advies op KoK vragen :mrgreen:!
Ik zou het wel doen.
Maar is denk heel persoonlijk.
Wij hebben dan wel geen peuterbedje, maar ik heb voor Mika wel een zijkant bij zijn bed besteld tegen het eruitvallen. Ik vind Mika in zijn ledikantje vaak overdwars en ook in ons bed gaat hij vaak helemaal tegen het hoofdeind aanliggen. Ik denk dat hij het dus lekker vind om ergens tegenaan te liggen.
Ik zou het dus wel doen
Wij hebben het niet gedaan bij de oudste, maar die was toen al 2 jaar en 7 maanden. Denk dat ik het in jouw geval wel zou doen…beter mee verlegen dan om verlegen.
Michaël slaapt nog in zijn ledikantje.
Maar bij de meisjes heb ik dat toch ook gebruikt. Vond het voor mezelf een veilig gevoel gevend…
Ga het bij Michaël ook gebruiken als hij naar groot bed gaat.
Ligt Arwen vrij stil of vind je haar zo een beetje overal in haar bedje als ze wakker wordt ? (rare zin, maar je snapt me wel hé ).
Denk dat daar ook deels het antwoord ligt…
liefs
Gerda
Wij hebben er geen.
Mateo is er een keer uitgevallen, daarna nooit meer…
Hier wel eentje, ze heeft ook een vrij hoog bed. Plus dat ze een echte wilde slaper kan zijn. Ik weet niet of het echt nodig is, maar ik voel me echt een stuk prettiger bij het idee dat ze 's nachts niet onverwacht een flinke smak kan maken.
Gerda, Arwen is idd een woelige slaper, maar ik vraag me af of dat ook niet door haar slaapzak komt… die zit vaak gedraaid en volgens mij draait ze dan alle kanten op om goed te liggen :think:. Ik denk dat we het antwoord nu zullen gaan vinden met het dekbedje… :think:. Als ze daar goed onder blijft liggen, dan zal het wel meevallen.
Lisa is echt een draaikont in haar slaap dus ik heb wel een rekje!
En met slaapzak of zonder slaapzak ze blijft draaien.
Het is echt per kind verschillend.
@Vientje wrote:
Lisa is echt een draaikont in haar slaap dus ik heb wel een rekje!
En met slaapzak of zonder slaapzak ze blijft draaien.
Het is echt per kind verschillend.
Wij gebruiken ook een bedrekje, het geeft een stuk veiligheid vooral
als je kind erg onrustig slaapt.
Dyon slaap in een peuter/junior bed.
Het bedrekje is dus voor ons idiaal, maar erg persoonlijk.
Hier geen bedrekje aangeschaft terwijl Anoek een echte draaikont is.
Ze heeft haar grenzen blijkbaar verkend want ze is er dus nog nooooit
uitgevallen.
Persoonlijk vind ik het niet nodig, ze weten heeel snel waar hun
bed stopt (das mijn ervaring)
Nou hebben wij ook nooit een peuterbed aangeschaft maar meteen
een gewoon bed.