Onze diepvries heeft het enkele weken geleden begeven. Ik had 4 liter in de diepvries staan. Deze was gelukkig nog bevroren, maar niet keihard. ik heb het snel in een andere diepvries kunnen zetten. Ik ben de voeding nu aan het opmaken door te geven en de verse gekolfde melk in te vriezen. ik maak me nu zorgen of de melk nog wel goed is. Ons meisje is deze week namelijk ziek geweest met koorts. Kunnen ze van bedorven melk koorts krijgen? Hoe weet ik of melk bedorven is?
als de voeding nog niet ontdooit was, denk ik dat het niet heel veel kwaad heeft gekunt hoor…ik heb dat ook wel eens gehad en ik heb er nooit wat van gemerkt.
Maar goed ik ben er geen expert in :? als jij denkt dat ze daar ziek van is geweest dan zou ik het gelijk weggooien…maar het ziek zijn/koorts e.d. heerst op dit moment ook heel erg…
En of de voeding bedorven is…ik heb geen idee, zou niet weten hoe je dat moet zien.
Ik heb antwoord van de borstvoedingssite van een expert en het heeft idd niet aan de melk kunnen liggen Pfoef een opluchting
Gelukkig maar dat het nog goed is. Maar 4 liter in de diepvries? Ga je dat ooit gebruiken?
Wellicht kun je iets doneren :think:
@Sija wrote:
Gelukkig maar dat het nog goed is. Maar 4 liter in de diepvries? Ga je dat ooit gebruiken?
Tuurlijk ga ik dat gebruiken. Als ik ga afbouwen, dan krijgt mijn meisje lekker nog volledig BV, omdat ik het opgebouwd hebt. Bovendien heb ik nu geen stress als ik wat minder kolf
@Sija wrote:
Ik heb daar ook wel aan gedacht toen ik nog een diepvries vol had, maar ik zou zelf niet graag van iemand anders melk willen hebben als je niet weet hoe het afgekolfd is ivm hygiene etc
Dus idd gewoon opmaken als je stopt met BV (en 4 liter… ik had standaard ong 30 zakjes van 200cc liggen=6liter 8))