Bedden van Life-time

We zijn een beetje aan het orienteren voor een groot bed voor Jasmijn. Voorlopig alleen kijken en nog niet kopen. Nu kwamen we ook de bedden van Life-time tegen. Heel leuk maar ook erg duur :shock: . Nou heb ik er best wel wat voor over maar dan moet het zijn geld ook opbrengen. Dan bedoel ik dat ze toch wel tot in d’r tienerjaren kan doen met deze slaapkamer. Heeft iemand ervaring met deze slaapkamers? Is het zijn geld waard? :think: Al is dat misschien nog moeilijk in te schatten als je deze nog niet zolang hebt.

Wij hebben een life-time bed aangeschaft voor onze dochter en ik ben tot nu toe tevreden. ze slaapt er nu bijna 2 jaar in en het bevalt ons prima. Wij hebben gewoon het standaard bed met het idee dat we het altijd nog tot een half of hoogslaper kunnen ombouwen.

Later heeft zij op haar 3e verjaardag ook het bureau er bij gekregen met een ladeblok. Hier staan nu gezellig haar knuffels en wat ander speelgoed op.

Tevens hebben wij meteen een 90 x 200 gekocht zodat ze tot haar tienerjaren hier mee kan doen.

Hier ook een lifetime bed met het idee er lang mee te doen. Hij staat hier pas een jaar en ook wij zijn er zeer tevreden over :smiley: .

Ja, ik denk dat het altijd moeilijk is in de toekomst te kijken.

Maar volgens mij is de prijs kwaliteitverhouding het meest belangrijk.

En mocht je uiteindelijk het bed een paar jaar hebben en uiteindelijk is je kind er toch op uitgekeken (dat kan ineens zomaar gebeuren)

Dan kun je het meestal via MP nog wel makkelijk kwijt volgens mij.

Daar is wel vraag na, wij hebben dat ook geprobeerd namelijk en er was weinig aanbod, dus uiteindelijk zelf iets nieuws aangeschaft.

Flexa is ook zo’n soort bed, heeft een breed assortiment, is net zoiets als lifetime volgens mij, dus het lijkt mij dat je er geen echte buil aan kunt vallen.

Flexa ken ik niet :think: ? Ook eens naar gaan kijken.

Wat me nog het meeste verbaasde is de prijs van de aluminium handgrepen bij lifetime. De houten waren 8 euro per stuk maar de aluminium 68 euro :shock: . Zag het op een site waar je de bedden online kunt bestellen. Misschien was het een typefout.

Ik kan mij niet herinneren eigenlijk dat de handgrepen zo prijzig waren en wij hebben er toch wel een stuk of 10 :think:

Op de site van lifetime (die het nu niet doet) stond volgens mij ook een prijzencatalogus. Deze prijzen houden de dealers overigs ook aan maar 10% korting kan je wel afdwingen.

@Miepel wrote:

Flexa ken ik niet :think: ? Ook eens naar gaan kijken.

Wat me nog het meeste verbaasde is de prijs van de aluminium handgrepen bij lifetime. De houten waren 8 euro per stuk maar de aluminium 68 euro :shock: . Zag het op een site waar je de bedden online kunt bestellen. Misschien was het een typefout.

website is www punt flexa punt net, niet punt nl, want dan krijg je de verf.

Hier ook compleet verliefd geworden op het boomhutbed van life time.

Geweldig spul

heb heel veel dealers aan geschreven of ze korting konden geven…heb er 1 gevonden die 20% korting kon geven op het bed maar ook alle andere andere onderdelen boomhut onderdelen, matras, dekbed ect.

Als je het adres wil pb me maar.

Ze bezorgen door heel nederland (ben zelf ook nooit in de zaak geweest maar per mail/telefoon alles geregeld). Betalen bij aflevering.