Ik zoek “bedankjes” om aan de mensen die mij zo onwijs helpen te schenken.
Ik besef nu wat voor een lange weg ik heb afgelegd, en nog doe, en voel nu hoe waardevol al de mensen om mij heen zijn.
En ik kan wel 1000x bedankt tegen ze zeggen, het voelt, voor mij, niet genoeg.
Ik zou zo graag iets meer willen geven. Ik weet (nu) alleen echt niet wat.
Dure cadeau’s zouden ze niet appreciëren aangezien ze weten hoe mijn financiele situatie is.
Het moet iets symbolisch zijn, iets van mij persoonlijk, maar wel iets meer dan een simpele cake ofzo. :shifty:
Ik zoek ideeën voor onder andere mijn moeder, broer, familie (misschien hen dan wel trakteren op een "Abel"taart ofzo bij het volgende familieweekend), mijn liefste vriendinnen, de hulp die ik eerst had (en niet zo erg fijn mee uit elkaar ben gegaan maar die er wel 4 jaar lang was terwijl ik door de zure appel beet/door het stof ging/in de put zat en nog niet wist hoe ik eruit moest komen), de hulp die ik nu heb (omdat zij mij in een paar weken tijd zo ver vooruit gekregen heeft!), ouders van school (die mijn kinderen naar school brengen en thuis brengen als ik het niet kan, de vriendschap en de lieve gebaren die ze me nog altijd geven) zelfs de kleuterjuf die beide kinderen (gehad) hebben zou ik willen bedanken. En zo nog veel meer mensen die hoe onbenullig (in hun ogen) ook me steeds weer kleine steuntjes in de rug geven door gewoon in mij te geloven en er gewoon te zijn.
En dan wil ik vooral ook mijn kinderen bedanken. Omdat zij ondanks alles nog altijd van mij houden, en omdat ze nu zo dapper zijn om iedere avond in hun eigen bed te slapen ( )… zodat ik ook weer meer ruimte heb voor mij en daardoor weer meer voor hen.
Ik zei net op facebook: het voelt alsof ik voor de 2e keer volwassen word, alleen nu bewuster en met meer eerbied voor de dingen die ik nu steeds meer (terug) krijg!
Dus brand maar los met (wilde) ideeën
En het mogen best dingen zijn waar ik nog heel lang mee bezig moet zijn, dat lijkt me alleen maar erg therapeutisch voor mezelf!
Alvast bedankt x 1000!
Gaaf hoe je jezelf weer opnieuw bent tegengekomen en waar je nu staat na xe heftige periode… Ik zou het zoeken in een klein ieys. De juf die.gek misx is wel van tuinieren… Een zakje bloemzaadjes met je persoonlijke boodschap. Zulke dingen betekenen voor mij veel… Succes
een handgemaakte “te goed bon” voor een door jou gekookt uitgebreid 3 gangen vegetarisch menu.
Een geborduurt troostdoekje (zakdoek) met een kleine lieve wens erop voor als diegene die jou hulp eens een dipdag heeft.
Of gewoon een mooie kaart, passend bij de mensen die je wilt bedanken en dan opschrijven wat je hier schreef en dan heel specifiek wat zij voor jou mogelijk hebben gemaakt.
ik heb laatst via geluksboks (nl) erachter, dingetjes besteld voor een aantal mensen om mij heen.
Ik heb via gezinnig een juffenrapport besteld voor de juffen van beide meiden en dat is zo leuk. Dat kan je kind invullen en opvrolijken en zo wordt het een heel persoonlijk cadeau. Natuurlijk kun je zelf ook zoiets in elkaar frobelen.
Iets van een douchegel met een kaartje eraan. Een geurkaarsje. Misschien kun je met kralen een mooie ketting of armbandje zelf maken voor de dames (je hebt bij de xenos hele leuke kralen). Voor je moeder/familie is het misschien leuk om een mooie foto van jullie drieën in een lijst te doen en dan een passe-partout om de foto en daar op om de foto heen een lieve tekst of gedicht of iets dergelijks te schrijven.
Bij de wereldwinkel verkopen ze ook van die kaartjes met geluksdiertjes/popjes/postduifjes voor niet veel geld (rond de 1,50). Omdat ze jou gelukkig maken ook een beetje extra geluk voor hen?
bakvormen kopen in de vorm van hart(je). (met valentijn in zicht denk ik wel dat je dat zal vinden) en cakejes bakken.
Dat valt volgens mij niét onder een simpele cake bakken
celofaantje er rond en briefje aan met kleine boodschap/mededeling/wens/… voor de betrokkenen.
mooi te lezen wat een evolutie je doormaakt én al doorgemaakt hebt.
Ik vind de zin die je op fb zette gewoonweg super !!!
nog veel succes met alles wat je onderneemt (het freubelen voor al die mensen én op je pad van bewustzijnsverruiming).
xxx
Gerda