bedankje?

de eerste maanden op de basisschool zijn bijna klaar,

maar nu vroeg ik me af: geef je de juf eigenlijk een bedankje aangezien ze

volgend jaar naar een andere klas met andere juf gaat?

en zo ja, wat geef je dan?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar! :think:

is hier wel gebruikelijk ja. Hier wordt vaak door alle kinderen samen iets zelfgemaakts gegeven (georganiseerd door de klassenmoeders), en individueel geven ook veel mensen nog wat.

wij hebben afgelopen jaren altijd koekjes gebakken, n recept uitgezocht, mooi ingepakt, lief kaartje erbij.

N heeft 2,5 jaar zelfde juf gehad dus dit jaar een groter afscheid. Juf vond de -i spy- (zoekzak) die ik voor n gemaakt heb heel tof, dus die wil ik eigenlijk nog voor in de klas maken. En kaartje met blijk van waardering (vind ik eigenlijk belangrijkste). Schrijf ik zelf iets op en vraag ik n ook altijd waar hij de juf voor wil bedanken.

is hier wel gebruikelijk ja. Hier wordt vaak door alle kinderen samen iets zelfgemaakts gegeven (georganiseerd door de klassenmoeders), en individueel geven ook veel mensen nog wat.

wij hebben afgelopen jaren altijd koekjes gebakken, n recept uitgezocht, mooi ingepakt, lief kaartje erbij.

N heeft 2,5 jaar zelfde juf gehad dus dit jaar een groter afscheid. Juf vond de -i spy- (zoekzak) die ik voor n gemaakt heb heel tof, dus die wil ik eigenlijk nog voor in de klas maken. En kaartje met blijk van waardering (vind ik eigenlijk belangrijkste). Schrijf ik zelf iets op en vraag ik n ook altijd waar hij de juf voor wil bedanken.

Wij geven ook elk jaar iets. We zijn niet van het knutselige maar de kinderen bedenken iets en we kopen het samen. Dan kaartje erbij door de jongens zelf geschreven.

Wij dit jaar ook voor het eerst.



Ik heb theedoosjes gekocht bij de Xenos, die laat ik Imke verven. In het ene vakje theezakjes, in de andere chocolaatjes.

Niet origineel misschien, maar de juffen vinden het vast leuk.

Kaartje erbij en dan is het mooi.

Ik heb een thee onderzetter gemaakt… :mrgreen:



De juf drinkt geen koffie, dus een blanco onderzettertje,

geverft met de kleine draak…



Toevallig vandaag gegeven, met de kind mama lunch in de klas…

Leuk Gab.

Klinkt ook gezellif zo’n lunch.

Hier wordt het door een aantal ouders georganiseerd. Lasse neemt na 2,5 jaar afscheid van de kleuterjuf en ze krijgt dus een kado van de afscheidnemende groep 2-ers. Ik vind een gezamelijk kado wel zo handig.



Maar ik zat ook nog wel aan een kaartje te denken. De juf heeft best wat betekend de eerste 2,5 jaar van mijn niet altijd even makkelijke schoolgaande zoon.

bedankt voor jullie reacties!

ik denk dat ik of gewoon voor een roosje ga met een mooie tekening,

of dat ik een klein potje vol brownies geef ofzo…

nog even een ochtendje bedenken zodat we het vanmiddag kunnen realiseren.