Bedankje overblijf

Wat is een leuk aardigheidje voor de vrijwilligers van de overblijf? Ik moet negen dingetjes hebben… niet te duur het gaat om het idee…

iemand een tip?

geef jij de overblijf een kadootje??

zat ik wel aan te denken ja… ze hebben emma drie keer in de week en ik vind het superverbeterd nu met die vaste vrijwilligers… gaat best wel tijd inzitten… iets kleins hoor geen hele kadoos… zat zelf te denken aan die stoffen bloemen ken je die met een kaartje… bij de action hebben ze die geloof ik wel maar wie weet heeft iemand hier een supertip… :smiley:

Leuk ingepakt in celofaan een zakje thee, cappucino of iets dergelijks met een merci-tje ofzo. Krijg ik zelf regelmatig als leerkracht en vind ik eigenlijk altijd leuk.

Lief geurkaarsje…

Een mooie kaars…

Aparte Koffiebeker (evt met eigen tekening van je kind,kan met speciale stiften of verf)…

lekker stukje chocolade met een briefje…

mooi schrijfboekje,notitieboekje…

Dit zijn dingetjes die ik als juf op het kdv wel eens krijg en ook echt gebruik,zo een beker is leuk om op het ‘werk’ te gebruiken,maar eigelijk is alles leuk want het is al zooooo leuk om een blijk van waardering te krijgen!!!

uiteindelijk heeft ze voor iedereen een kaart meegekregen met een bedankje erop en het werd erg gewaardeerd…

het was het eerste jaar dat de overblijf zo geregeld is en wil ook niet een (dure)trend starten.

Leuk!!1



ik heb ook een bedankje gehad voor het overblijven :thumbup:



stay cool stond erop hahaha