Onze dochter komt vanaf volgende maand niet meer bij de gastouder en ik wil als bedankje een leuk pakketje maken. Iets er in wat leuk is voor haar kids en gastkids (ik had al een leuke kindercd bij de hema gezien) en wat lekkers. Maar ze geeft BV en haar dochter heeft waarschijnlijk koemelkallergie en ik heb dus geen idee van wat je daarbij nog kunt eten. Dus: wat voor lekkers kan wel/niet (zowel algemeen als specifieke tips welkom natuurlijk).
Voorleesboek is ook altijd leuk
Bellenblaas,…
Een leuk spelletje! Samen met die CD en bijv. een leuke drogisterijbon. Dan heb je voor elk wat wils en het is blijvend…
ff naar de ah… ik heb zelf ook een kmvrij dieet, bak zelf speculaas met de smeerboter van c1000 merk. anders lekker bak fruit? doe ik ook veel! leuk fruitpakketje!
ah hebben we hier niet :roll:
koemelkvrije cake bakken?
Pak Koopmans fijne cake gebruiken (gaan 2 cakes uit 1 pak).
De 50 ml melk die op het pak staat vervangen door een extra ei en als boter groene pakje Wajang gebruiken.
Die verkopen ze bij zo goed als elke supermarkt.
Je kan er trouwens ook cupcakes van bakken natuurlijk.
Eventueel leuk mandje met wat theetjes of koffie + kopje erin voor erbij…
Heb je een Xenos in de buurt?
Daar hebben ze van dat witte porselein basisservies, kopje kost 50 cent ofzo en hebben ze ook porseleinverf voor weinig. Kan je dochter zelf met een kwastje beetje kliederen en geloof dat het dan op lage temp in de oven moet drogen en dan is het ‘permanent’ (niks is ooit helemaal permanent geloof ik hihi).