bedankje buurvrouw

Wij hebben ontzettend makkelijke en lieve buurvrouw. En vanavond kwam ze ineens met een voor ons onverwacht voorstel.

omdat we met de tuin bezig zijn staat onze trampoline sinds gisteren even in haar tuin. Nu zei ze vanavond dat ze het helemaal niet erg vind als die er blijft staan en mogen we, als we dat willen een poort in de schutting maken.



Onze buurvrouw woont er alleen en heft een tuin die 2× zo breed is als die van ons, daarnaast zit ze nooit in de tuin. Ze loopt er enkel doorheen als ze weg gaat. De woonkamer grenst ook niet aan de tuin, dus als ze er echt geen bezwaar tegen heeft willen we misschien toch wel van haar aanbod gebruik maken. Maar ik wil haar daan natuurlijj wel voor bedanken.



Wat is nou een leuk bedankje voor een dame van 75 jaar.

Ik zou dat persoonlijk niet doen, 75 jaar is al oud en stel dat ze er niet meer zo gek lang zou wonen. En de volgende bewoners zullen dit waarschijnlijk niet doen en zit je met een poort in je schutting ?

Maaruh dat vroeg je natuurlijk niet :oops:



Maaruh heeft ze hobbys ?

Leesboek/puzzelboek/lekker stuk chocolade.

@romata wrote:

Ik zou dat persoonlijk niet doen, 75 jaar is al oud en stel dat ze er niet meer zo gek lang zou wonen. En de volgende bewoners zullen dit waarschijnlijk niet doen en zit je met een poort in je schutting ?

Maaruh dat vroeg je natuurlijk niet :oops:




Dit dacht ik ook meteen :mrgreen: Het zal echt geen kwestie van jaren meer zijn.

Misschien een keer uit nodigen voor een bbq bij jullie thuis? Of een keer lekker mee uit eten nemen. Mag dan best iets meer tegenover staan dan een stuk chocolade oid. Je gebruikt dan best een deel van haar grond, misschien wel voor enkele jaren (ik hoop het voor je buurvrouw dat ze nog lang van dr huisje kan blijven genieten)

Ik had er zelf ook niet voor gekozen maar mijn man vond het een mooi voorstel. (Omdat ze dus nooit in de tuin zit en ook best vaak van huis is). Daarom wil ik iets terug doen.



Echt hobbys heeft ze voor ik weet niet.<br /> Zat zelf te denken aan een grote bos bloemen met bijv iets erbij als een kaart met een speciieke tekst die op buren slaan en geld erbij.<br /> <br /> En 75 is idd al aardig op leeftijd, maar we gaan er van uit dat ze nog een jaar of vijf meegaat.<br /> En wat betreft die poort...als zij er niet meer is moet toch de schutting zon beetje vervangen worden.

Wat een lief voorstel. Ik zou me geen zorgen maken over volgende bewoners. Dat kan ook nog 10 jaar duren. En als het snel is: zo’n poort doe je dan toch gewoon lekker op slot?



Maar een idee. Misschien gewoon eens lekker samen ergens een bakkie gaan doen, gewoon even eruit. Vaak vinden oudere mensen dat al een feestje op zich. Wij hadden 2 jaar terug bv mij schoonmoeder mee naar de keukenhof en daarna gingen we spontaan nog even naar het strand. Bleek dat ze daar echt al jaren niet meer was geweest. Het bezoekje aan het strand vond ze nog fijner dan de keukenhof.

En mijn schoonmoeder kwam verder best veel de deur uit hoor, maar wel allemaal voor dingen in haar woonplaats.



Misschien hou je er nog wel een mooie vriendschap aan over.

We hebben besloten haar een brunch aan te bieden aan huis met daarbij een bosje bloemen.

Wat een leuk idee zeg, zal ze vast op prijs stellen.

Brunchen jullie dan ook mee?

Geweldig aardig van haar!



Onze buurvrouw is 90 jaar en heeft een tuin van 1000m2 waar ze niks mee doet. Ze wil helaas geen stuk aan ons verkopen. Ik zou ook wel willen dat ze een stukje aan ons zou lenen/verhuren hoor!



Maar waar je haar blij mee zou kunnen maken, kun je haar vragen. Waarschijnlijk zegt ze dat ze niets wil hebben maar ik zal er toch op aandringen zodat je zeker weet dat ze iets krijgt waar ze iets aan heeft.

Misschien kunnen jullie haar tuin onderhouden enz of ramen lappen. Dat soort dingetjes zou ik doen, als ik toch in haar tuin zou zijn, dan meteen even aanvegen en netjes maken :slight_smile:

wat een aardige buurvrouw, superlief van haar! leuk dat jullie een brunch aanbieden aan huis, gezellig als jullie er dan ook bij zijn. En misschien wat stillewater schrijft, haar af en toe helpen ergens mee of de tuin aanvegen bijvoorbeeld dat is altijd goed :smiley:

Superlief van jou hoor, dat je aan haar denkt! :thumbup: :thumbup:







Zal eens denken wat WIJ onze buuf geven als wij verhuizen hier…

Voor al die jaren dat zij onze “lieve” buurvrouw is geweest… :sick:



Een emmer str*nt door de brievenbus waarschijnlijk :dance:
:silenced: :silenced: :silenced:

Wat super aardig van haar zeg :inlove:



Ja haar tuin dan ook lichtelijk onderhouden vind ik best wel een goede. Of zij moet dit natuurlijk super leuk vinden om het zelf te doen.

Wat vind ze echt leuk om te doen?



Brunch is trouwens ook kei leuk!