bed ikea

wij willen heel graag een nieuw bed.

liefst wit.



we hebben 1.80 bij 2.10 matrassen



nu keek op ikea site en staan best leuke op.



wie heeft tips en ervaring

wij hebben een IKEA ombouw (weet niet hoe die heet en zoals veel dingen zit die niet meer in het assortiment… was ooit de kracht van IKEA dat je jaaaaaren later nog dingen kon vervangen/ bijkopen) en dan wel goeie bodem en matrassen en bed is nog goed.



Hebben we inmiddels bijna 10 jaar en ben er nog niet op uitgekeken.

Matrassen zijn nu zo’n beetje aan vervanging toe na 10 jaar… maar het bed blijft :thumbup: .

ik had hopen (1.80x2.00) maar dat bed was een drama. Snel stuk enzo. Nu heb ik malm en die is een stuk degelijker. met een sultan matras erop. Ik slaap weer als een roosje :mrgreen:

De matrassen vind ik niks, maar het bed is goed.



Als je er niet al te veel gekke dingen mee doet :wink:



En… Wij hebben ons bed 2x uit elkaar moeten halen, maar daar kunnen ze niet al te goed tegen.

@kiki1987 wrote:

En… Wij hebben ons bed 2x uit elkaar moeten halen, maar daar kunnen ze niet al te goed tegen.




denk dat het dan ook van het bed afhangt… net als overal verkoopt IKEA de spaanplaat/ waaihout bedden die idd niet teveel in en uit elkaar gehaald moeten worden.



Wij hebben echter van de IKEA een massief houten bed en is al meerdere keren in en uit elkaar gehaald en heeft nergens last van.

wij hebben de Hemnes. Prima verder, zo langzamerhand laat er wel eens een stukje fineer los.