Beberix

Ik stond bij onze supermarkt voor de (goedkopere omdat er 10 gram minder in zit) Beberix groenten-en fruitpotjes en waren daar toch alle schappen van leeg! :shock:

Iemand enig idee hoe dat komt?

Is er wat aan de hand daar?

Euhm ik geloof dat ik ergens gelezen had dat het uit dezelfde fabriek komt als een zeker ander groot merk wat problemen heeft gehad…zit er niet zo in dus helaas kan ik je niet verder helpen.

als je Olvarit bedoelt, daar stonden genoeg potjes van (net als Nestle en Zonnatura)

Volgens mij is er een stuk plastic in de potjes gevonden.



Annamarie

hier stonden de potje van beberix van fruit wel in het rek alleen de groente was weg, ik heb ook regelmatig beberix

@mutsy wrote:

Volgens mij is er een stuk plastic in de potjes gevonden.



Annamarie




:shock: … heb alleen niets in de telegraaf zien staan hiervan.:think:



Maar dan blijven ze wel aan de gang met fouten maken met babyvoeding, is er bij de een net wat gebeurt, dan komt de andere weer…!

Hey!



Volgens mij komen Beberix en Olvarit inderdaad uit de zelfde fabriek. Toen alle potjes van Olvarit uit de schappen werden gehaald namen ze de Beberix ook mee.

Ik heb sinds dien beide merken niet meer gekocht en dat ga ik ook niet meer doen. Er zijn te vaak problemen daar.



Groetjes

ach ja, en mee-eten kan al vrij jong (als je zuinig bent met zout/kruiden etc). Maar er zijn van die momenten dat de potjes wel handig zijn :wink:



Wat koop je dan als je niet de Olvarit of Beberix koopt?



Groetjes, Annemarie

Mijn dochter moet nu nog niet zoveel hebben van mijn kookkunsten, vandaar dat ik naar potjes (het was idd alleen de groenten, want naar fruit heb ik niet gekeken omdat ik altijd van die bakjes van Nestle geloof ik koop of zelf maak).



Uit ervaringen met beide zoons weet ik wel dat Friso niet van die lekkere groenten heeft.

@annemarie69 wrote:





Wat koop je dan als je niet de Olvarit of Beberix koopt?




Zonnatura, Nestle of Biobim van de natuurwinkel...

Ik koop het liever ook niet meer, maar Olvarit heeft wel veel keuze in groenten. En dat kan je van Zonnatura niet echt zeggen… helaas.