Mijn schoonmoeder heeft mijn schoonzus en mij uitgenodigd om een weekendje weg te gaan en dan ook een dagje naar een beautyfarm te gaan.
Mijn schoonzus woont in Deventer, dus het is handig als het daar vandaan niet meer dan een uur of ander half uur vandaan is.
Het moet niet te massaal zijn, dus liever niet naar de Veluwse bron of Zwaluwhoeve en ook niet naar Bussloo, want daar gaat mijn schoonzus al regelmatig naartoe.
Ons idee is om er op vrijdag naartoe te rijden, in de middag/avond lekker shoppen en uiteten, op zaterdag hele dag beautyfarm en op zondag lekker rustig aan naar huis te rijden.
Heeft iemand een goede tip in Brabant/Gelderland/Overijssel?
Palestra in Doetinchem??
Vinden wij een erg mooi gebeuren…
Oh, zie dat het in Braamt is, ligt naast Doetinchem…
Dank je! Ik zal het doorgeven aan mijn schoonzus, zij gaat het denk ik regelen.
We hoeven trouwens geen sauna ofzo, want mijn sm en ik houden daar niet van en schoonzus is zwanger.
sanadome in nijmegen?
Termen busloo?
In mijn openingspost staat: niet naar Busloo (mijn schoonzus komt daar nl. al regelmatig)
@cees77 wrote:
@Pitje27 wrote:sanadome in nijmegen?
Ook mijn idee :thumbup:
:thumbup:
Daar kun je echt uren rond brengen.
Mocht je een behandeling willen zoals een massage zal ik wel van te voren afspreken.
@Pumba wrote:
In mijn openingspost staat: niet naar Busloo(mijn schoonzus komt daar nl. al regelmatig)
Haha sorry, wel gelezen maar niet goed genoeg dus

Geeft niks hoor :mrgreen:
Boeken doen we sowieso hoor, misschien gaan we het weekend van 23/24/25 maart al :dance: Ben ik wel aan toe. Ben al sinds november overspannen nl. :?
Zoals het nu lijkt gaan we naar Sanadome. Klopt het dat je daar overal badkleding aan moet? (ben ik wel blij mee hoor )
Als ik me niet vergis is er een klein gedeelte met sauna’s waar je zonder badkleding loopt. Maar dat is afgeschermd. In het niet afgeschermde gedeelte zijn ook 2 sauna’s.
Ok, dank je! We wilden toch niet in de sauna, want mijn schoonmoeder en ik houden daar niet van en mijn schoonzus mag er niet in omdat ze zwanger is. Heb er nu al zin in, hopelijk gaat het door (dat weet je nooit met mijn schoonmoeder nl. )
ik ben er zelf nog nooit geweest, maar toevallig dat een vriendin van mij zei dat het er erg mooi is, zoveel verschillende baden enzo.
je kunt je er ook de hele dag vermaken