bazige oudste

Wat doe je met met een bazige oudste, myrna heeft het soms zwaar te verduren hier :cry:

zo sneu, ik probeer van alles maar daphne blijft het doen, en ze is ook sinds kort heel gemeen tegen myrna, myrna helemaal klem in een hoekje drukken, van de stoel af trekken, op de grond helemaal klem drukken…ik zet haar direct op de trap ervoor en laat goed merken dat dit niet kan en praat er later nog met haar over en maak haar duidelijk dat we elkaar geen pijn doen en niet zo tegen elkaar doen,dat papa en mama er erg verdrietig van worden, tot nu toe helpt het niet



het is echt iets van de laatse 2 weken, daarvoor was er nooit iets aan de hand

herkenbaar… het wordt wel minder… en ik leerde willemijn ook om te zeggen dat ze dat niet leuk vond… of aan de kant te duwen…

Ja ook herkenbaar ja. Tiemen is heel bazig soms over Ruben. Soms echt op het valse af. Tiemen deelt gewoon orders uit aan Ruben. Dat wordt niet geaccepteerd en betekend enkele reis trap voor een paar minuten dan.

Wat sneu voor Myrna. Ik herken t maar deels. Samila is niet echt bazig ten opzichte van Isana, maar ze heeft wel de neiging haar alles af te pakken als Isana wat in handen heeft. Om er vervolgens niks mee te doen, gewoon om af te pakken.

Ze moet t dan ook altijd terug geven van mij.

Maar soms is t ook goed om je er niet mee te bemoeien. Isana leert zo ook haar eigen boontjes te doppen. Laatst hadden ze ruzie om een tas. Beiden er aan trekken. Isana gillen en krijsen, maar ze hield vast. Uiteindelijk moest ze wel het onderspit delven, maar als ze wat groter is…

Ik denk dat zij Samila de baas gaat worden…(gezien beide karakters)