bastonge

lekker…



Dat vind Mies dus ook… die loopt hier net voor mij langs met een schuin oog naar mij of ik het wel zie en wat zie ik… zijn armen volgeladen met gebroken bastonge koeken… die heeft net muisstil, want ik hoorde niks, het pak bastonge gevonden en aangezien manlief die had laten vallen is alles gebroken. Hij heeft dus mooi zijn armen volgeladen en staat nu…



mmmm koekie… :lol:



Denk als ik zo moet schatten dat hij een koekie of 8 op zijn arm heeft liggen…whahahahahaha :lol:

Whahah die Mies, die heeft nu al smaak.



Bastogne koekjes zijn echt zo jammie he!! :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:

Ik geef 'm geen ongelijk :drool: :mrgreen: !

Ik doe met hem mee :drool:

:mrgreen:

:inlove:



smaakt heeft Mies wel :thumbup:

en heeft ie ze ook lekker allemaal mogen houden of moest hij ze delen met je?? :mrgreen:

Hahaha LOL hoe herkenbaar :mrgreen:





Maaar Bastogne is ook :drool: :drool: :drool: :drool:

Haha! :thumbup:

Koekiemonster! :inlove:



Lucas heeft dat met chocola.



Ik was vorige week de was aan het doen, manlief aan het klussen en zag ineens de kelderdeur openstaan.

Hij ging toch maar even kijken, stond Lucas daar reepjes kinderchocolade weg te werken.

Gewoon helemaal in het donker, op zijn dooie gemak, tralalala… :mrgreen:



Met pasen waren we hem ook al kwijt.

Robin was nog druk aan het zoeken, Lucas had zich afgezonderd en stond zijn ‘buit’ al op te eten om het hoekje bij de keuken. :lol:

:lol: :lol: :lol: wat een slimmerd en een smullerd, die weet wel wat lekker is. Maar je weet toch ook, als het muisstil is, is er iets niet in de haak :wink:

Daar word ik me meer en meer van bewust…



Ik heb hem er 2 laten houden en de rest weer netjes teruggedaan in de verpakking… maar ik heb zeker een half uur zitten hikken van het lachen… hij stond er ook zo vergenoegd bij te kijken en bij elk hapje was het " mmmmmmmmm koekie"



het moge duidelijk zijn… hij is gek op bastonge koek (en op pennywafels) :mrgreen:

Oké, ik ben dus niet de enige die daar om moet lachen.



Ik vind dat bruine snoetje dan zo hilarisch dat hij het ook maar verder op mag eten. Om 11 uur in de ochtend, een reepje chocolade… :angel:



Als hij een ander kindje met iets ziet, dan wijst zijn vingertje ook al.

Net zoals hij weet dat er bij de kassa koekjes liggen…





De jouwe ook? :mrgreen:

Ooooooooooooh, nu heb ik zo´n zin in Bastogne-koeken…



Helaas hebben we die hier niet… :cry:

ik snap het wel :mrgreen:

@Veertjeg wrote:

Ooooooooooooh, nu heb ik zo´n zin in Bastogne-koeken…



Helaas hebben we die hier niet… :cry:




Proest, ik heb hier 3 pakken liggen en ik mag er niet aankomen!

Sonja Bakker :roll: :wink:

Hahah die lekkere smulkindjes! Ja idd als het muisstil is dan klopt er iets niet.

Dat is zelfs bij onze vogel, als hij uit de kooi is en je ziet of hoort hem niet. Dan zit hij iets uit te halen wat hij niet mag. Net kinderen. :lol:



Ons meisje is ook dol op chocola! Bastongekoeken nog nooit geprobeerd geloof ik. Wel eens als bodem bij de kwarktaart aan haar gegeven.

Die bruine mondjes zijn foto’s waard… :drool:

Ik was in de winkel en 1 keer raden wat ik heb meegenomen!!



Bastonge koekies :drool: :drool:

@Sennapen wrote:

Ik was in de winkel en 1 keer raden wat ik heb meegenomen!!



Bastonge koekies :drool: :drool:
Ik ook :lol: manlief had koekjes op mijn boodschappen lijstje gezet en al wilde ik mij groot houden en het niet doen. Ging ik toch maar voor de bastonge koekjes :angel: Nouja, bijna dan, want ik heb “eigen merk” toen maar genomen en die heten anders geloof ik :lol:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:



Ps. Voor mijn gevoel heb ik de lunch nog maar net achter de rug, maar krijg nu spontaan weer trek bij het weerzien van dit topic. Zal ik wachten op ons koekiemonster of zelf vast de doos openmaken :shifty:

@Judith75 wrote:

@Veertjeg wrote:
Ooooooooooooh, nu heb ik zo´n zin in Bastogne-koeken…



Helaas hebben we die hier niet… :cry:




Proest, ik heb hier 3 pakken liggen en ik mag er niet aankomen!

Sonja Bakker :roll: :wink:




Pakketje richting zweden? :angel:

@Veertjeg wrote:

@Judith75 wrote:
@Veertjeg wrote:
Ooooooooooooh, nu heb ik zo´n zin in Bastogne-koeken…



Helaas hebben we die hier niet… :cry:




Proest, ik heb hier 3 pakken liggen en ik mag er niet aankomen!

Sonja Bakker :roll: :wink:




Pakketje richting zweden? :angel:




Ik vrees dat ik dan ruzie met mijn echtgenoot krijg. :mrgreen: