BADEN-WURTTEMBERG - Twee juffen wilden zo graag de trein halen met een basisschoolklas, dat ze besloten met de 21 leerlingen onder de dichte spoorbomen door te lopen…
De leraressen uit het Duitse Baden-Württemberg worden vervolgd voor het in gevaar brengen van de leerlingen met hun onbezonnen actie.
Wonderwel kon een groot drama worden voorkomen door een alerte machinist. De bestuurder van een aankomende stoptrein kon nog net op tijd remmen, waardoor er niemand werd geraakt.
Ten eerste, hoe ziek en onverantwoordelijk kan je zijn :naughty: en ten tweede, met 21 kinderen en maar 2 begeleidsters? :think: :eh:
Dan verwacht je toch dat je kind overdag “veilig” is op school :roll:
Deze 2 domme juffen mogen wat mij betreft per direct ontslag krijgen
:wall:
poging tot doodslag was het eerste wat ik dacht.
wat onverantwoordelijk zeg! er had zo iets kunnen gebeuren.
:wall:
Die twee juffen mogen van mij ook ontslagen worden.
Enne kijken ze nooit naar het journaal - iets met een lading spaanse jongeren die pasgeleden massaal zijn aangereden.
je zult als machinist maar 21 schoolkinderen doodrijden door twee van die sufjuffen…
hier heb ik echt geen woorden voor :naughty: :twisted:
@fiep klophout wrote:
je zult als machinist maar 21 schoolkinderen doodrijden door twee van die sufjuffen…
Wat die af en toe meemaken - dat wens je ook niemand toe :shifty: Maar dit had wel heel extreem geweest.
Zelf mee gemaakt toen in nog bij NS werkte, 1 kind… niet 21!
Had die dames echt helemaal in elkaar gemept… :evil: :twisted:
He gelukkig, toch nog kippenvel tot in mijn nek op deze hete dag.
:shock:
Hoe is het mogelijk dat niet eens 1, maar 2 volwassen vrouwen tegelijk zo’n beslissing hebben kunnen nemen??
En wat een mooi wonder dat er van 21 kinderen godzijdank niet één gewond is geraakt…
:silenced: ik kan er niet bij gewoon…
En die mensen hebben dan een 'akte van bekwaamheid"?! Te erg voor woorden. En wat mij betreft mogen ze ook ontslag krijgen en hun diploma weer inleveren.
Ontslaan die juffen. Wat een onverantwoordelijke onbezonnen actie. Dan maar een trein later. Je gaat toch ook het leven van je eigen kind niet in gevaar brengen (als ze die al hebben). Laat staan het leven van 21 kinderen.