Basisscholen Spijkenisse

Wieweet zijn er hier vrouwen uit Spijkenisse die me kunnen helpen aan ervaringen naar basisscholen in Spijkenisse. We zijn een beetje aan t rondkijken voor Tim, dus vandaar…

ik lees mee!!! :mrgreen:

Hey El,



Ik zal mijn oud collega volgende week ff bellen, die is net wegverhuisd uit Spikecity… had er 2 op de basisschool zitten daar!



Je hoort me!

Hey toppie…thanx Brenda!! :thumbup:

Duncan heeft een jaartje op de Rank gezeten, was erg erg tevreden over. Maar goed, dat is al lang lang geleden :mrgreen:

Heb haar al gemaild en ge smst… maar krijg nix terug…



Ben je niet vergeten!!!



:wink:

Even inbreken :wink:



Heb zelf ook op de Rank gezeten :mrgreen: , heette toen nog Eben Haëzerschool. Pas nog een ‘oude’ juf gezien, ze herkende me nog!! Was mijn juf in groep 3 en ik ben nu 29. Ik zelf woon er niet meer in de buurt, maar anders zou ik mijn toekomstige kinderen ( :mrgreen: ) ook daarheen doen. Maar dat is mijn eigen ervaring van 23 jaar geleden haha, weet niet of dat nog representatief is :slight_smile: . De juf werkt er nog steeds…



Succes!

Vind het een hele goede vraag El73, wij zitten ook voor damian te kijken voor een school, die word in oktober 4, zelf vroeger op de hendrikvrijmanschool gezeten op groenewoud maar die is er niet meer helaas

In Groenenwoud zijn ze een hele nieuwe[of meerdere vlgs mij]school aan t bouwen, maar mn voorkeur gaat eigenlijk uit gewoon in onze wijk zelf…

o wist ik niet El73





Ja hier gaat de voorkeur ook uit naar een school in de wijk,



Wij zitten te twijfelen tussen de toermalijn op de vlasdreef(geloof dat hij daar zit) en de Vogelenzang, op de j wagenaarstraat ( geloof dat die straat zo heet :oops: )





De Rank zit mijn achternichtje op

Bij ons in de wijk zitten er 3 op een rij, maar denk dat mn voorkeur gaat naar de Paus Johannes school…

En? Heb je nog contact gehad met Karin?

Heeft zij je kunnen helpen???

@Bren1970 wrote:

En? Heb je nog contact gehad met Karin?

Heeft zij je kunnen helpen???




Oh wat erg dat ik het je niet hebt verteld…



Ja geweldig van haar…hele mails heb ik van haar gehad…echt lief van haar. Volgende week denk ik gaan we even een gespek houden op 1 van de scholen hier in de wijk en als het bevalt Tim in laten schrijven…



Dank je wel ervoor!! :-*

Any time!!!



Karin is een lieverd!!!



En jij ook!

Haha…dank je wel hoor…You too!! :-*



Toevallig net een afspraak gemaakt voor a.s vrijdag voor een informatief gesprek…ben benieuwd want het is wel de school die mijn voorkeur heeft…altijd spannend!

Weer een nieuwe fase straks in Tim’s en ons leven!