barnsteen ketting

Edit beheer: commerciele link verwijderd



Hoe kijken jullie hier tegen aan ?

Het zou met tandjes minder pijn geven.

Ik ben opzich wel van het homeapatische ‘zweverige’ :wink: :angel:



veiligheid: tja kan het onder zn shirtje doen, touwtje breekt als je er aan trekt, zit geknoopt dus komt 1 steentje vrij.

Dus wat dat betreft twijfel ik niet…



Maar gewoon de werking er van. wie kent het en heeft ervaring?

Op het denv forum kun je hier veel over terug vinden. Heb ook een tijdje zitten twijfelen of ik er 1 zou willen kopen. Maar dit lijkt me toch niet zo prettig als ze ermee moeten slapen :think:

Ik PB je even :-*

thnx,

tja hier slaapt m. ook met een armbandje om zn armpje, die kan ook breken en kan hij op eten…



maar hij heeft ook wel is grote stukken banaan in zn mondje wat hij weer uit kokt, alleen is dat wel alshij wakker is.

Ik zie ze in de webshop maar daar staan dus alleen die met scherpere puntjes en die lijken me dan weer niet zo geschikt… even verderlezen of ze ook andere krijgt :wink:

Wat is het?

@MegaMindy wrote:

thnx,

tja hier slaapt m. ook met een armbandje om zn armpje, die kan ook breken en kan hij op eten…



maar hij heeft ook wel is grote stukken banaan in zn mondje wat hij weer uit kokt, alleen is dat wel alshij wakker is.




Oh dat vind ik ook wat anders hoor, mijn dochtertjes dragen ook een armbandje. Maar om een nekje met slapen lijkt me gewoon niet lekker. Ik slaap ook niet graag met een ketting aan.



Ik vind die combi kleur erg mooi, en die hele lichte. Maar dan wel de ronde steentjes :inlove:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Barnsteen



En daar maken ze dus kettingen van voor kleintjes, schijnt te kunnen helpen tegen tandjes krijgen. Voor pijn dus.

Tja of het helpt…dat weet ik niet, B. is nu bijna 21 maanden en draagt een barnsteenketting vanaf een maand of 7, hij heeft echt helemaal nooit last van tanden krijgen gehad. Maar of het daar aan ligt dat is nooit zeker natuurlijk. Ik vind het ook gewoon heel mooi staan :inlove:

Voor buikbaby komt er sowieso ook 1, baat het niet dan schaad het niet.



Qua veiligheid, voor mijn gevoel is het helemaal veilig, hij gaat kapot dat er aan getrokken wordt en dan komt er 1 steentje vrij. Dus weinig gevaar.

Hier gaat hij 's nachts af, bij het middagdutje houdt mijn zoontje hem aan. Ik geloof erin dat de steentjes ook tijd nodig hebben om ‘op te laden’

Megamindy: Heb je al besloten om er 1 te kopen ?