Barnsteen ketting welke ??

Ben al dagen aan het twijfelen welke kleur ik moet nemen. Vind eigenlijk de Multicolor het mooiste, maar twijfel of ik dit wel mooi vind bij een meisje…

ik vind ze allemaal mooi voor een meisje hoor

mijn zoon draagt ruwe barnstenen in diverse kleuren aan zo n ketting, staat hem stoer

zelf draag ik een hele grote ( en erg onbetaalbare maar t was een kadootje) aan een ketting.

met vliegjes enzo…vind ik weer meer wat voor een volwassen dame

maar voor een meisje kunnen ze alledrie vind ik

ik vind die multicolor juist heel speels en vrolijk, prima voor een meisje dus.

multi color zou ik nemen :slight_smile: :thumbup:

nog niet besloten of ik er een ga kopen twijfel nog…

Waarom twijfel je ?

wat houd zon ketting indan ?

vind overigens die met die kleurtjes het leukst

of ik het nodig vind, hij heeft nu 2 tandjes en eigenlijk geen last gehad…

Maar goed dat kan nog komen…

Ik zou ook de multicolour doen. Zelfs ik twijfel, terwijl ik totaal niet geloof dat een steen kan zorgen voor wat dan ook. Het staat alleen zo zoet, zeker bij een kindje met wolletjes aan :inlove:

@knollie1 wrote:

wat houd zon ketting indan ?

vind overigens die met die kleurtjes het leukst

Een barnsteenketting staat er namelijk om bekend dat zij zorgen voor een pijnverzachtende werking wanneer bij een baby de tandjes doorkomen. De warmte van de huid geeft het actieve ingrediënt “barnsteen zuur” in het Baltische amber vrij. Recent wetenschappelijke onderzoek heeft bewezen dat dit barnsteen zuur een zeer positieve invloed op het menselijke lichaam heeft. Het bevordert bij baby’s het verminderen van kwijlen en onderdrukt ontstekingen. De ontsteking remmende en therapeutische eigenschappen van barnsteen wordt ook door de homeopathische geneeskunde als een natuurlijk pijnstillend middel erkend

Heb de multicolor maar besteld :thumbup:

Misschien een domme vraag, maar is het niet link, een ketting bij een baby? Ze kunnen toch blijven haken ofzo?

Ze zijn wel erg mooi trouwens!

Bij een bepaalde kracht zal de ketting breken, dus ze kunnen zich nooit zelf ophangen ofzo…

Steentjes zijn allemaal appart geknoopt, dus mocht ie breken vallen ze er niet allemaal af.

En hij moet op de huid worden gedragen, dus vaak onder kleding.