Barbapappa

Ik vond het al niet zo leuk, maar Lana vindt het ook niet echt leuk, althans het stukje van zojuist.

Lolita liep over het koraal en stapte in een zeeegel, werd gebeten door een oestergevaarte, een krab en gestoken door een giftige vis. Arm kind moest gewoon huilen er van. Ze vond het zo zielig en eng :frowning:

En dat stukje duurde ook zo lang voor haar en mijn doen.

Nee, ik vond het niet leu :hand:

Jah dat zag ik vanochtend dus ook :shock: zei nog tegen mn vriend van jeetjemina kan het ff wat minder en dat voor een tekenfilm.

Yeline reageerde er gelukkig niet op maar had wel zoiets van tjonge dit is wel een beetje teveel van het goede.

Dacht dat ik al de enige was die het een beetje té vond! Maar jij vond het dus ook.

Vond het echt not done :hand:

Hier is Nick dus echt helemaal weg van Barbapapa, maar ook ik schrok laatst toen ik dezelfde aflevering zag die jullie bedoelen.

Ik had gedacht dat hij zou willen dat de dvd uit zou gaan of heel verdrietig zou worden, maar het viel mij mee. Het is namelijk echt een rotstukje dat helemaal niet voor die kleine kinderen geschikt is. Echt wel jammer om in een kinderfilmpje zoveel ellende achter elkaar te laten zien. Zou niet moeten.

Nick zou een paar maandjes geleden echt wel gehuild hebben om zo’n aflevering maar nu dus niet. Misschien toch omdat hij nu wat ouder is ofzo?? Ik weet het niet maar het ging dus beter dan ik had gedacht.

:-*

Ze zijn hier helemaal gek van barbapapa

Marie is gek op barbapappa, ze zingt het liedje op haar manier regelmatig (mamamama papapapa, op de melodie) maar heeft deze aflevering(denk ik) nog nooit gezien,

vanmorgen waren de tubbies echter eng (voor het eerst) echt bang was ze, ik snap het dus echt niet waarom.

groeten