Barack Obama 44ste president!

Ik ben ook blij dat Obama president gaat worden, idd eindelijk een zwarte, een droom komt uit. Vind dat echt mooi, vooral voor al die zwarte inwonders van Amerika.

Ben ook heel benieuwd wat zijn presidentschap gaat brengen.

Ik heb net het nieuws gezien op Ned1. Heel bijzonder, ik kreeg er tranen van. Zo mooi om te zien hoe heel de wereld in de ban is geweest en uitbundig feest viert! Ze lieten beelden zien van feestvierders in Parijs, Japan, Londen, Kenia waar Obama’s halfbroer even aan het woord was.

Ik hoop echt dat hij zijn ambitie waar kan maken! Niet dat ik er aan twijfel maar het is toch altijd zo dat bij campagnes de mooiste woorden en beloften worden uitgesproken.

hehe eindelijk heeft het amerikaanse volk eens een goede beslissing genomen :mrgreen:

Ben het volledig eens met mijn voorgangers, was zowieso al blij dat Bush niet herkozen kon worden, volgens mij was alles beter dan Bush :mrgreen:



Obama :dance: :dance: :dance: :dance:

Hoorde ik net een rebluplikein op tv zeggen dat Obama Amerika in een economische crisis zal storten… uuuh kan aan mij liggen hoor, maar is er nu al niet een economische crisis? En is die crisis niet begonnen terwijl er een rebluplikein president was? :eh:

JUICH VOOR OBAMA! :dance: :clap:

ik zat om 5u vnaochtend te voeden en zag dus de uitslag. Echt gaaf. 8)

Ook ik ben tevreden. Had eigenlijk ook niet anders verwacht.





Wat ik eigenlijk wel ineens raar vond, Obama is dus tegen het homohuwelijk… En Peter van der Vorst (van RTL Boulevard), zat dus vorige week in een Obama shirt…?

En ook Oprah is helemaal lyrisch van Obama, maar ik dacht dat zij zo ruimdenkend was, en opkwam voor ieders rechten?



Dat is misschien een beetje off-topic, maar daar moest ik gisteren eigenlijk aan denken toen ik haar daar zo tussen die menigte zag staan.



Maar verder: Jeeeejj! 8)

Super :mrgreen: ik ben erg tevreden met de uitslag.

Hier ook absoluut applaus voor Obama…



Vanochtend kwam ik beneden, manlief al voor de tv. Ik: “wie heeft er gewonnen?”, hij heel droog:“McCain” :shock: :shock:

Heb maar meteen de tv aangezet en geconcludeerd dat ik vroeg op de morgen al gepiepeld werd… Hmpfff… :snooty:

@Anneke wrote:

En Peter van der Vorst (van RTL Boulevard), zat dus vorige week in een Obama shirt…?
.

Peter van de Vorst was laatst op de radio bij Giel, en daar had hij het over zijn 8 maanden oude kindje???

Dus is hij wel homo???

Edit, lees net via Google dat het om een adoptiekindje gaat...... :oops:

@joseetje wrote:

Hoorde ik net een rebluplikein op tv zeggen dat Obama Amerika in een economische crisis zal storten… uuuh kan aan mij liggen hoor, maar is er nu al niet een economische crisis? En is die crisis niet begonnen terwijl er een rebluplikein president was? :eh:




Ja ik vond het ook een nogal dubbelzinnige opmerking :eh:

Haha Annemarie, ik dacht ook al, homo’s kunnen best kinderen hebben :mrgreen:

@Karin2 wrote:

Haha Annemarie, ik dacht ook al, homo’s kunnen best kinderen hebben :mrgreen:




Ja ik dacht namelijk ook altijd al dat hij homa was, maar uit dat intervieuw leek het alsof het kindje al zo jong bij hen was, waaruit ik aannam dat hij misschien wel een vrouw had dan?



Vaak zijn adoptiekindjes niet heel kleine babies toch??



Maar sorry we dwalen helemaal af nu!

@Anneke wrote:

Ook ik ben tevreden. Had eigenlijk ook niet anders verwacht.





Wat ik eigenlijk wel ineens raar vond, Obama is dus tegen het homohuwelijk… En Peter van der Vorst (van RTL Boulevard), zat dus vorige week in een Obama shirt…?

En ook Oprah is helemaal lyrisch van Obama, maar ik dacht dat zij zo ruimdenkend was, en opkwam voor ieders rechten?



Dat is misschien een beetje off-topic, maar daar moest ik gisteren eigenlijk aan denken toen ik haar daar zo tussen die menigte zag staan.



Maar verder: Jeeeejj! 8)




Hij wil geregistreerd partnerschap mogelijk maken en het homohuwelijk niet bij grondwet verbieden, dan kunnen staten zelf beslissen of ze wel of geen homohuwelijken gaan voltrekken…

Hier hebben ze het ook stapje voor stapje gedaan…



Obama is ook voor de doodstraf… Maar dat is Amerika he… Balk-splinter… :shifty:



Wat bedoel je precies met Oprah? Obama is toch ook President voor iedereen??