Ik zie bij veel dames hier dit in plaats van een banner:
Sowieso al bij 3 april mama’s, waarvan ik heel zeker weet dat ze echt een banner van hier hadden.
Ligt dit aan mij??? Of is er iets aan de hand???
Tegen dit probleem loop ik al maanden aan, Er staat ook al ergens een topic, waarin Ruud aangeeft dat ze geen idee hebben waardoor het komt of hoe we het kunnen oplossen, dus ik forum sindsdien zónder banners…
Dames dames dames… :o
Als jullie zo nu en dan even de forum mededelingen zouden lezen zouden jullie zien dat we de tickers naar een andere server verhuisd hebben. Dit hebben we minimaal 1 maand geleden al gemeld.
Dus daar waar jullie een ticker zien zoals genoemd door Joepie heeft de bewuste gebruiker haar ticker nog niet opnieuw aangemaakt…
Aha!!
Ik zal voortaan beter leen Ruud :oops: :oops:
Ik had het nog nooit gezien en nu ineens zag ik het bij heel veel…vandaar!!
Dan zal ik het zelf ook nog wel krijgen binnenkort!!
Whoehahahahahah En ik zie dus géén ticker bij haar voorbeeld staan dus dacht dat ze nét als ik helemaal géén tickers kon zien!
Haar probleem opgelost, de mijne nog niet dus…
Sorry voor het misverstand Ruud! :mrgreen:
Jouw probleem moet echt in jouw pc en/of instellingen liggen als het een structureel server of forum probleem zou zijn zou ik er 100en vragen over krijgen.
Sorry…
@ruud wrote:
Jouw probleem moet echt in jouw pc en/of instellingen liggen als het een structureel server of forum probleem zou zijn zou ik er 100en vragen over krijgen.
Sorry…
Dat weet ik toch Ruud…alleen ik dacht hier iemand als “mede-tickerverdwijner” te zien…
Met het probleem rondom die instellingen ben ik al maanden bezig, alleen ik kom er nog neit uit wat het is…binnenkort maar eens format c proberen! :think: :mrgreen:
Format C is wel erg rigoreus … het werkt meestal wel. :mrgreen:
Heb je al getest met IE7? of firefox?
Ik draai al ie 7 en met firefox…hetzelfde probleem :shock: :mrgreen:
Ok, ik moet een nieuwe ticker aanmaken, maar zoek me rot, weet niet waar het staat! Pffffffffff is ook al 5 jaar geleden he, dat ik die heb aangemaakt!
Dus wie plaatst ff hier de link voor mij??? Want als ik op onderstaande niet ticker klik, kom ik gewoon op de hoofdpagina en zie daar echt niets staan wat ticker betreft! :eh:
sarina 5 jaar geleden haden we nog geen tickers op kok hahaha
dit is de link, http://www.kindjeopkomst.nl/html/tickers/tickers_001.htm
Nouja iig heeeeeeeeeeel lang geleden hihiihhi Maar bedankt heleen, het is gelukt hoor! :-*
ik moet het ff zeggen hoor:
ik moest dus ook een nieuwe ticker aanmaken
maakt niet uit verder
ik ging dus een nieuwe uitzoeken
en ik kwam deze tegen
en ik lach me rot: hij lijkt er nog op ook :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ben dus blij met mijn nieuwe ticker :dance:
RUUD! Ik ga je PB’en hoor…format C was ook de oplossing niet, maaaaaaaaar ik zie ze weer! :dance: