banner tot aan je nod

Hoi,



Hoe maak ik zo’n leuk bannertje die voor je telt wanneer je nod moet zijn? :?

Alvast thnx!



x mamaloe :hug:

http://www.kindjeopkomstindicators.nl



Kan je hier doen… :slight_smile:

Dankjewel! Het is al gelukt!!!





Groetjes mamaloe

ook even checken of het gelukt is

Heb geprobeerd om de banner hier op de site te krijgen, maar dat lukt met geen enkele mogelijkheid.

HTM bestanden pakt hij niet, geeft hij steeds aan, heb al vanalles geprobeerd.

Hoe krijg ik mijn banner hier op de site??





Groetjes Wilma32

test

Hoi, eindelijk gelukt om de banner hier op de site te krijgen.

Heeft even moeite gekost voor de juiste extensie erbij te zoeken.



Hij is geplaatst, maar moet ik dit nu elke keer erbij plaatsen, of gaat dit nu automatisch???



Groetjes Wilma32

Je moet je banner plaatsen in het onderschrift. dan wordt hij elke keet automatisch geplaatst.



Liefs, Chantal.

test

Hoi, de banner wordt niet automatisch bijgewerkt.

Gisteren stond er 8 dagen, nu ook weer, moet dus 7 zijn.



Moet ik dan elke dag een nieuwe maken of zo??? Niet handig lijkt me.

Moet toch mogelijk zijn om deze automatisch te laten rekenen, en deze ook te plaatsen bij elke reactie.



Je schrijft dat ik het in het onderschrift moet plaatsen, maar hoe werkt dat dan??



Waar moet ik dat dan doen, heb ik geprobeerd, maar lukt niet.

Krijg hetzelfde als gisteren erop.



Groetjes Wilma32

Test of het nu wel lukt de banner er op te krijgen.

de code van de banner moet je in je onderschrift plaatsen

dat kun je in je profiel doen

heb je de banner in je onderschrift staan, past die zich elke dag aan

Hoi,



Ik ben ook aan het stoeien om die indicator bij mijn profiel te krijgen.

Ik heb maar die hele code opgeschreven en in mijn onderschrift gezt van mijn profiel.

Want ik kwam er niet uit…kon hem selecteren en dan op bewerken en kopieeren drukken,dat lukte nog wel…maar daarna werd het mij een raadsel wat ik nou werkelijk moest doen…want als ik dan naar een document ging kon ik niet op plakken drukken.



Ik kan ook nergens zien of er nu een indicator bij mijn profiel staat…vandaar dit berichtje …misschien is er nu 1 te zien…zo niet kan iemand mij dan uit de brand helpen???



groetjes sneeuwitje

Er mist een stukje code. Heb je wel alles gekopieerd en ook de forum code gekozen?

hoi Ruud,



Ik heb de hele code overgenomen in mijn onderschrift.

En ja het is die van kindje op komst forum code.

Maar ik heb het niet echt gekopieerd…maar gewoon in mijn onderschrift neer getypt…ligt daat de fout dan??

Ik weet niet hoe ik dat moet kopieeren en dan een ander document te gaan plakken…

En ik wil ook graag een indicator maken voor mij zwangerschap…kan ik die er dan gewoon erbij zetten in mijn onderschrift…?



HELP ik kom er niet uit.



Groetjes sneeuwitje

Je hebt niet echt alles gekopieerd daardoor gaat het fout…



Ik zal even kijken voor je…









Klopt deze zo?

hoi ruud,



Ja zo klopt mijn banner.

Wat heb ik fout gedaan dan?

Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb…maar ik heb een paar dagen geen internet gehad :frowning:



ik wil er ook eentje maken voor mijn zwangerschap.dus kun jij mij vertellen wat ik fout heb gedaan en hoe het wel moet.



groetjes sneeuwitje

ik heb hem even voor je in je onderschrift gezet…hij is nu goed!

Op de één of andere wijze had je toch niet echt alles gekopieerd.

Hoi



Ik heb net geprobeerd om een banner te maken van mijn zwangerschap,maar ook dit is weer niet gelukt zie ik.

Bij de andere banner heb ik hem helemaal overgetikt wat er stond,maar ik zag dat jullie in de laatste zin steeds %20 er tussen hadden gezet…sorry maar dat stond er bij mij echt niet bij…

Nu heb ik die % 20 op dezelfde plaatsen ertussen gezet bij mijn zwangerschapsbanner(omdat het er daar ook niet bij stond) …maar nu is het toch niet gelukt…

Ben ik nou zo stom??? hihihi





groetjes sneeuwitje