Ik heb de code van mijn banner gekopieërd en als handtekening opgeslagen in outlook, maar wanneer ik die handtekening selecteer, verschijnt hij als link. :?
Mijn vraag is of het ook mogelijk is om een echte banner mee te sturen onderaan je mailtje.
Wie helpt mij?
Rineke
Even uit mijn hoofd …
Als je de html code kopieert en je maakt hier een html pagina van dan kun je deze als email sjabloon gebruiken. Alleen blocken heel veel mensen extern gelinkte plaatjes in outlook dus of het zinvol is is een tweede.
Ja, heb ik gedaan… maar het blijft een code en geen banner…
Je hebt een html pagina aangemaakt en deze als sjabloon in je briefpapier map gezet op je harddisk?
Als je dat zeker weet en het werkt niet zou ik het even zelf moeten gaan testen in outlook.
Persoonlijk zou ik het overigens niet adviseren om de ticker onder elke email te plakken…
Nee, zoals je het nu zegt, Ruud, dat weet ik niet zeker.
Ik heb in outlook HTML ingesteld.
Het leek me leuk om als handtekening te gebruiken naar familie.
Maar als je denkt dat het niet handig is, dan hoef je het niet verder uit te zoeken hoor…
Als je alleen outlook instelt op HTML kom je er niet…
Je moet echt een html pagina maken. De keuze is uiteraard aan jou. Je stuurt natuurlijk wel iedereen meer mail dan nodig. Is privé niet zo vreselijk maar als je heel veel mail krijgt wordt het wel vervelend vind ik…
Oké, ik zal dat dan even aan mijn man vragen vanavond, hoe dat moet.
Bedankt voor je hulp!
en als afbeelding kopieren en in je mail plakken??
moet je wel steeds de niewste kopieren en plakken…
Ja dat lukt wel, dank je Heleen!
Is toch af en toe leuk om te doen?
Ik heb hem aan mezelf gestuurd, we hebben twee mailadressen, en hij werd niet geblokkeerd.
Terwijl we een “strenge” filter hebben hoor!
Als je hem als afbeeldig in je mailtje plakt is het geen extern plaatje en wordt hij meestal wel getoond.
Als je de ticker echt wilt laten tellen linkt het html document naar een plaatje op internet, dus extern, dit zal dan meestal wel geblokt worden.
Oké, da’s duidelijk!
Ik plak hem gewoon af en toe als ik er zin in heb, dan gaat het goed en is hij recent.
Hadden jullie deze vraag nog niet eerder gehad?