banner, ik snap het niet meer

Kan iemand mij iets uitleggen. zojuist typte ik hier een nieuw onderwerp dat mijn banner ineens niet meer werkte. Ik het bericht posten, wat denk je…staat mijn banner er ineens onder :?: Dus ik snel het bericht met de vraag weggehaald en ik ergens anders een reactie typen en wat denk je…weer geen banner. Dus ene keer wel en dan weer niet. Wat is dit? Wat kan ik hier aan doen?

Heb je misschien per ongeluk het vink vakje onderschrift gebruiken uit gezet?

nee staat allemaal AAN Ruud. Nu net stond er geen banner en nu ik deze reactie typ, staat er wel weer een banner. Zo vreemd. zou het kunnen zijn dat ik alleen de banner niet zie en de andere bezoekers wel?

Nu is het zelfs zo dat bij dit topic bij het eerste bericht wel een banner staat en bij het tweede bericht niet.

Hier staan de banners er overal bij hoor…

@ruud wrote:

Hier staan de banners er overal bij hoor…


Nou ehm…ik zie ze ook niet hoor zelfs niet als de hele pagina is doorgeladen

:? en bij mezelf en anderen is dat me ook al vaker opgevallen, soms staan ze er wel, soms niet!

Ik ga er even naar zoeken en overleggen met Wilfred.

Wij hebben inmiddels van alles geprobeerd en gecontroleerd we kunnen echter (nog) niets afwijkends vinden. :think:

ik zie ze altijd en overal heeft het niks met beveiligingsinstellingen te maken?



sommmige programmas die op de achtergrond meelopen blokkeren deze

@jacqueline20 wrote:

ik zie ze altijd en overal heeft het niks met beveiligingsinstellingen te maken?



sommmige programmas die op de achtergrond meelopen blokkeren deze


Dat zou wel kunnen dat dat wordt geblokkeerd, maar dat verklaard neit waarom ik ze soms wel en soms niet zie natuurlijk!