bang voor mannen??

de laatste tijd merk ik dat esmay steeds vaker last heeft van angst bij mannen…



bij de bad meester bleef ze maar aan de kant hangen en wou ze niet zwemmen (hebben anders een juf…)



nu was er dinsdag een vader die hielp bij computerles… en esmay vertikte het om te computeren, volgens juf moest ze huilen en wou naar huis…



de bso meneer mocht haar ook al niet ophalen (is mijn colega ik werk op de bso…)



ben ik raar dat er allemaal alarm bellen gaan rinkelen maar dat ik niet weet waarvoor?? ze logeert alleen bij opa en oma en daar is ze gek op… verder mannen die we kennen daar heeft ze geen problemen mee…



verder is ze eigenlijk nooit alleen bij mannen…



herkent iemand dit??? of weet iemand wat ik er tegen kan doen??

ik weet het even niet meer…

heel herkenbaar!



ik weet niet hoe oud je dochter is, maar bij mijn dochter is het begonnen toen ze net drie was, ze is nu 3,5.



ze speelde bij een vriendinnetje en toen kwamen er 2 mannen langs (de oom en een vriend, die heel druk en groot zijn) en lente werd heel bang en wilde direct naar huis en sindsdien wil ze niets meer van vreemde mannen weten. OP zich niet erg… maar wel lastig want ze wil nu nooit meer ergens alleen spelen



ik denk dat het aan de leeftijd ligt hoor, ik besteed er geen aandacht aan en hoop dat het vanzelf weer over gaat.



liefs van rose :-*

Onze zoon heeft het ook. Hij vindt mannen doodeng (zijn ze ook 8) ). Hij is eergisteren 2 geworden.

mijn dochter is 4 (juni) dus opzich kan het de leeftijd wezen…

ppfff ik ben blij dat jullie het toch wel een beetje herkennen!!



ik haal mij namelijk vanalles in mijn hoofd!! (dankzij mijn verleden…)

dat komt heel veel voor! ik had de instroomkleutertjes en als de directeur kwam in de klas, die kwam gewoon wel eens lekker gezellig erbij… dan waren de kinderen als muisjes. Wij als collega’s dachten dat eht komt van die vreselijke harde stem die mannen nog wel eens kunnen ehbben

Kimberly heeft daar ook last van, en ze wordt bijna 2. Goed dat je er alert op bent hoor, en als je echt twijfelt, even langs de huisarts. Die heeft mij ook gerust kunnen stellen. ( Maar ik blijf alert natuurlijk).