Bang om te testen

Herkent iemand dit?

Volgens mij ben ik al een paar daagjes over tijd maar ik wacht mijn langste cyclus af. Nog steeds geen ongie. Maar ik durf eigenlijk niet te testen. :shifty:Ik denk dan hij zal toch wel negatief zijn.

Karin ik had dit ook vorige week. Toch maar getest, maar toen ie ‘niet zwanger’ aangaf, was ik ontzettend teleurgesteld…

Dus als je het nog vol kan houden, zou ik niet testen, maar nog afachten.

(heb zelf ook voorgenomen om niet meer te testen, zorg gewoon dat ik die dingen niet in huis heb)

Ik wil ook niet eerder testen dan zondag. Ik heb ze wel in huis. Maar dan nog ben ik bang dat hij negatief is

meid ik ken je gevoel absoluut

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=49559

dat was mijn topic over bang zijn om te testen… achteraf bleek ik nog helemaal niet tegen mijn NOD aan te zitten, want toen ik die topic startte had ik waarschijnlijk net 5 dagen terug mijn ei gehad…

ik duim zo voor je!!! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Karin, welke testen heb je? De gewone van CB zijn erg gevoelig! Sterkte met wachten! :hug:

ik ken het gevoel…

maar heb mezelf ondertussen goed verteld dat een test de uitslag niet kan veranderen…

ik bedoel… zwanger of niet zwanger… testen verandert daar niets aan… en mocht hij positief zijn ben je ongelooflijk happy… is hij negatief moet je je voorbereiden op de volgende ronde…

niet eerlijk , maar helaas wel waar

ik heb clearblue digi en van matcare

Karin, ik heb de laatste keer voor mijn NOD positief kunnen testen met Matcare hoor :pray: .

Digi heeft een paar dagen langer nodig.

Oh en ik test altijd met ochtendurine :oops: , dat scheelt ook!

Ik zou gewoon testen.

En de clearbluedigitaal daar testen ik op mijn nod positief mee.

anita

Ik durf echt niet (stom is dat) :oops:

als we nou morgen niet ong zijn… dan testen we samen!! :wink:

wie weet brengt het geluk??

hmmm lastig lastig

het zou wel wat zijn!! zijn we ong tegelijk uitgeteld!! dat word stressen hier op t forum!!..haha

Ik zou gewoon testen, als het negatief is zie je dat aan de test of aan je ongi die toch een keer komt. Teleurgesteld ben je in dat geval beide keren evenveel lijkt me… En stel dat je wél zwanger bent, dat is dan toch óók fijn om te weten!! :wink:

Ik zou gewoon testen, als het negatief is zie je dat aan de test of aan je ongi die toch een keer komt. Teleurgesteld ben je in dat geval beide keren evenveel lijkt me... En stel dat je wél zwanger bent, dat is dan toch óók fijn om te weten!!

helemaal waar!!! en zo denk ik er ook over....
daarom afgesproken..morgenvroeg te testen...met ochtendurine...
:pray:

Ik had met matcare 2 dagen voor NOD een heeeeel vaag streepje die ik toen niet serieus nam, toen ik mn NOD had heb ik weer getest en die was duidelijk! Geloofde die ook eigenlijk niet, naar de winkel gesjeesd en clearblue testen gekocht… Die hebben me overtuigd…

Succes morgenochtend!!!

Karin spannend meis, ik ga in ieder geval heel hard voor je duimen en weet zeker dat er nog iemand mee duimt :pray: :wink:

Goedenmorgen,

En wat zijn de resultaten?ben niet nieuwsgierig hoor :mrgreen:

Mijn duimen draaien nog :thumbup: :thumbdown:

Ben ook wel erg benieuwd :smiley:

Wat spannend allemaal!

Spannend. Succes. :thumbup: