Bang in het donker

Ja ik ben van de polletjes deze week :mrgreen:



Wie is er bang in het donker?

Tsja, hangt er vanaf waar… :think: :shifty: :mrgreen:



Neem ook aan dat je alleen bedoelt? :slight_smile:

Heb NEEEE geantwoord, maar aangezien ik niet middenin de nacht in een donker bos zou willen zijn, klopt dit niet helemaal, denk ik :think:

Nee ik ben niet bang in het donker :snooty:.

Hoezo eigenlijk jij wel :? ?

Ach ik ben zo’n schijtlijster in het donker… Tis ook nooit donker in huis als ik wakker ben. Durf wel weer alleen over straat 's avonds en 's nachts. Maar 's avonds en 's nachts, als ik wakker word… alle lichten gaan aan in huis.



En als ik het laatste lichtje uit moet doen in de slaapkamer, sta ik in de starthouding om letterlijk mijn bed in te springen.



Dus ja, ik ben heel erg bang in het donker binnenshuis.



Ben ook claustrofobisch dus denk dat het daar aan ligt.

@Anne-marie wrote:

Heb NEEEE geantwoord, maar aangezien ik niet middenin de nacht in een donker bos zou willen zijn, klopt dit niet helemaal, denk ik :think:


Wat kan er mis gaan in een donker bos? Ok, er kunnen engerds rondlopen, maar zonder zaklamp zien zij net zoveel als jij, en kun je hen net zo goed aan het schrikken maken :wink: En als zij wel een zaklamp bij zich hebben, zie jij hen waarschijnlijk eerder dan zij jou, en kun je je dus goed verstoppen :mrgreen:



(misschien overbodig, maar ik heb dus NEEE geantwoord)

Geeft niet hoor ik ben dan wel niet bang in het donker (ben trouwens wel nachtblind ander verhaal),maar ik hou er niet van om sávonds alleen thuis te zijn zoals nu.

Dus hou ik me maar bezig met de hele avond kokken dan duurt het niet zo lang voor hub weer thuis is van werk.

ja ben erg bang in het donker en dat heeft te maken dat ik op me 16 e verkracht ben en in de struiken getrokken bent

@chantalmvbrittany wrote:

ja ben erg bang in het donker en dat heeft te maken dat ik op me 16 e verkracht ben en in de struiken getrokken bent




Oeps… nu komt mijn antwoord wel erg dom over… excuses! :-* :hug:

@Biebels wrote:

@Anne-marie wrote:
Heb NEEEE geantwoord, maar aangezien ik niet middenin de nacht in een donker bos zou willen zijn, klopt dit niet helemaal, denk ik :think:


Wat kan er mis gaan in een donker bos? Ok, er kunnen engerds rondlopen, maar zonder zaklamp zien zij net zoveel als jij, en kun je hen net zo goed aan het schrikken maken :wink: En als zij wel een zaklamp bij zich hebben, zie jij hen waarschijnlijk eerder dan zij jou, en kun je je dus goed verstoppen :mrgreen:



(misschien overbodig, maar ik heb dus NEEE geantwoord)




Meer met het oog op enge beestjes, en met name spinnen die je niet ziet :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ja ik ben bang in het donker

ben nachtblind.

ben eigenlijk banger in schemer,

want dan zie ik helemaal geen steek :mrgreen:

in het donker zie je nog wel lichtjes en kun je de rode lichten van je voorganger achterna



fietsen in het donker vind ik daarentegen niet eng, maar juist heerlijk.

je kunt dan lekker op je eigen tempo focussen op wat er komt.



lopen in het donker: daar heb ik het niet zo op,

dan ga ik nadenken over al die enge dingen die er zouden kunnen

ik ben nachtblind en daardoor dus ook bang in het donker :shifty:

Ik heb nee geantwoord, ben echt helemaal niet bang in het donker!

Ik ben niet bang in het donker.

ik ben bang in het donker



al zolang als ik me kan herinneren als ik s’nachts naar de wc moet dan gaan alle lampen aan en dan ren ik soms naar de wc heen en weer :oops:



snap niet de preciese rede erachter maarja ben het al zolang ik me kan herinneren

Debbie, je weet vast wel wat ik heb ingevuld :mrgreen:



Jaaaaa :wink:

ik heb 3 gekozen 8)

ik moet wel zeggen dat het minder is geworden maar ben toch wel bang nog.



ik weet nog toen ik vaak bij mijn ex bleef slapen dat ik hem snachts wakker maakte als ik naar de wc moest omdat ik niet alleen durfde :oops:



bij mijn ouders thuis ging overal het licht aan als ik naaar de wc ging :oops:



nu heb ik de wc deur tegenover mijn slaapkamer deur echt heerlijk.

en het is maar een klein flatje maar in een huis ben ik echt bang hoor.



ik was nog wat vergeten dit komt heel raar over dat weet ik maar ik durf snachts de wc niet door te spoelen

vraag me niet waarom niet maar ik durf het niet.



buiten ben ik trouwens helemaal niet bang

Ik ben niet bang in het donker maar ik durf bijvoorbeeld niet hard te lopen in het bos om 20uur 's avonds. Ook durf ik niet over een donker fietspad.



Ik denk ook dat je zoiets niet op moet zoeken in het donker in je eentje, al hou mezelf het volgende voor :

Ik kan me niet voorstellen dat er iemand in het donker in de bosjes gaat zitten wachten tot er eindelijk iemand voorbij komt…

Nee ik ben niet bang in het donker maar ik zou bijvoorbeeld niet over een donker, verlaten fietspad ofzo gaan fietsen dan.