Bandjes pompen Mutsy (4-rider)

Goedemiddag.



Ik heb mijn man opgedragen om even de bandjes van de kinderwagen op te pompen.

Maar ik hoorde net veel gemopper uit die kamer komen.

Het lukt hem niet, :?



Iemand ervaring met oppompen van deze bandjes en moet dat zo moeilijk gaan? Of moet je nog iets extra’s weten of doen om deze klus te klaren ??



Graag lees ik van iemand die er ervaring mee heeft…



Groetjes Anita

hier een mutsy single spoke… neem aan dat het deels dezelfde soort banden zijn… in elk geval achter :wink:



Het gaat het gemakkelijkst als je de wielen even losklikt van het onderstel.

Dan zet je de pomp erop en trekt het hendeltje los… er zit zo een soort hendeltje op de pomp, als die klemgedrukt zit op de pomp, doet hij het niet, hij moet “ontspannen” zijn en dan moet je eigelijk gewoon met enige snelheid pompen, anders loopt het er weer uit.



Hier gaat het eigelijk prima…

Hier ook een single spoke en oppompen met dat minipompje lukt gewoon niet :roll: Zelfs in de winkel zeiden ze dat dat echt niet werkte :shock:

Wij hebben een compresser waar we ze mee oppompen en dat werkt wel. Maar volgens mij moet het ook met een fietspomp kunnen en dan met zo’n autoventieldopje ertussen. ANders ff navragen bij de fietsenmaker want daar kun je die dopjes kopen (voor een kwartje of zo)

Wij hebben hem ook en met de minipomp loopt hij met zo hard leeg.

Met een gewone fietspomp met extra opzet stuk lukt het heel goed.

Succes!!!

Kanjer hier zegt dat hij het gewoon met het bijgeleverde pompje doet. Het is even werk zegt hij, maar het werkt wel.



Ja ja, ik laat dat doen. :angel:

@Sis wrote:

Ja ja, ik laat dat doen. :angel:




haha hier is hu. op de fiets met een tasje met 4 .andjes naar het tankstation gereden, Daar de .andjes opgepompt en toen kwam die met 4 volle .andjes terug :mrgreen: Ik laat het dus ook doen 8)

Euhm ik heb het zelf gedaan met het minipompje…idd snel werken maar het werkt wel…zou anders ook niet weten wat je met dat minipompje moet… :shifty: De fietspomp die we hier hebben past er overigens gewoon op die heeft 2 ‘uitgangen’ oid. Ja ik ben ontzettend technisch (NOT) :lol:

ik heb een andere wagen, maar hier gebruik ik ook een speciaal opzetventieltje die ik op het ventiel van de band draai. (kostte paar euro bij de fietsboer) Daarna de fietspomp erop. Gaat eigenlijk best makkelijk hoor. Ik deed het eerst ook bij een tankstation, maar dat is een geregel hoor!

ik doe het ook met een compressor :mrgreen:

wij laten het doen bij de fietsenmaker!

Dat kleine pompje doet het hier ook niet.

Idd even klooien maar lukt wel…mijn man ging ook altijd naar de pomp :lol:

Maar ze moeten niet té hard!

Dan gaat je wagen ‘‘stuiteren’’ en is hij veel te schokkerig voor de beeb. :angel:

Hetzelfde probleem, als ik het pompje erop zet is de band juist leeg, vriendlief lukt het wel (hoe hij het voor elkaar krijgt zou ik niet weten)

Maar mijn vader pompt ze gewoon op met een compressor.

@WoLa wrote:

ik heb een andere wagen, maar hier gebruik ik ook een speciaal opzetventieltje die ik op het ventiel van de band draai. (kostte paar euro bij de fietsboer) Daarna de fietspomp erop. Gaat eigenlijk best makkelijk hoor. Ik deed het eerst ook bij een tankstation, maar dat is een geregel hoor!




Ja hoor, de bandjes zijn lekker vol.

Manlief heeft onze luxe fietspomp opgespoord en inderdaad daarmee ging het als een trein!

Bedankt voor jullie antwoorden!