Bandenpijn

Helluupp…



Ben nu 10 weken in verwachting en ( af en toe ) ontzettend buikpijn … ( teminsten ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven… eergisteren begonnen met kleine steekjes in me buik achter me schaambot zeg maar… ik natuurlijk meteen de verloskundige gebeld helemaal in paniek die zegd bandenpijn niks om je zorgen te maken… al vond ik het zelf nog wat vroeg voor bandenpijn maar je kindje krijgt een groei spurt in week 10 en omdat je baarmoeder normaal gesproken de groote heeft van een kiwi en nu heeft ie de groote van een sinasappel… :? :?



Maar ben zo onzeker pff wordt echt gestoord van mezelf… als ik gewoon op me rug ligt is de pijn weg. maar zodra ik ga lopen of zitten :think: :think: :cry: :cry:



Jullie hebben allemaal vast ervaring wat kan ik hier tegen doen en hoef ik me echt geen zorgen te maken… :doh: :pray: :cry:



Adviesss welkom :mrgreen: :oops:

Het kan bandenpijn zijn, maar het kan ook de groei van je baarmoeder zijn.



Ik heb het ook gehad, en meerdere meiden hier op het forum.



Kan me je onzekerheid wel voorstellen hoor :hug:

Ik heb ook heel vroeg bandenpijn gehad wel tot week 16 aangehouden. Vooral 's avonds als ik in bed lag of 's ochtends bij het opstaan. Ook wanneer ik keihard moest lachen of niezen…



…gaat gewoon over… :mrgreen:

@Debbie & Lana wrote:

Het kan bandenpijn zijn, maar het kan ook de groei van je baarmoeder zijn.



Ik heb het ook gehad, en meerdere meiden hier op het forum.



Kan me je onzekerheid wel voorstellen hoor :hug:




Het is dus echt niks om je zorgen over te maken… :clap:

Verlos zij ook is normaal je lichaam is aan het groeien…



Wat een wetenschap dat vrouwen lichaam … :oops: :mrgreen: :stuck_out_tongue:

Ik heb altijd al vrijwel direct bandenpijn. Zo erg, als ik nies, of hoest of te snel opsta. Vreselijk,kan echt wel door de grond zakken dan! Doet zo pijn! Maar het is inderdaad geheel onschuldig.