Bandenpijn?

Ik heb al een aantal weken vreselijk veel last van iets waarvan ik vermoed dat het bandenpijn is.



De soort pijn komt overeen met hoe bandenpijn omschreven word.



Alleen…

Er word steeds gepraat over je onderbuik, liezen en schaambot.

Bij mij zit die pijn dus links en rechts van mijn navel.

Veel hoger dus dan waar de banden horen te lopen.



Zijn er meer die de pijn ook hoger voelen, en zijn het dus toch banden, of moet ik toch aan iets anders denken?



Ik ben niet ongerust ofzo daarom is de vraag niet bedoeld.

Maar omdat de pijn best scherp is, wil ik toch graag weten waar het vandaan komt. :angel:

Links en rechts van je navel lopen je rechte buikspieren. Google maar eens op diastase (wijken van die rechte buikspieren) denk dat je daar wel een eindje mee komt. Voorzichtig zijn met uit bed stappen bv, eerst echt omrollen zeg maar tot je zij en dan pas opstaan door je benen over de rand te zwaaien.

Succes en het is iig iets wat overgaat net als bandenpijn. :thumbup:

Bedankt! :thumbup:



Zal eens googelen.



Dat omrollen doe ik hier ook vaak, kom anders niet eens meer overeind, haha.



Merk dat ik de pijn vooral heb bij inspanning.

Als ik aan het werk ben, of intensief met het huishouden bezig.

Drie maal raden, bukken, tillen, dweilen etc? :angel:

Ik doe alles met beleid, niets langer dan een kwartiertje en soms dat zelfs niet. Stofzuigen bv merk ik dat echt zwaar is.

Ik heb heeel lang daar ook een pijnlijke plek gehad. wanneer die kleine ertehenaan lag ging ik door de grond.l

Het zijn toch echt banden hoor, en ik had ze verrekt door vallen. Toen wist ik dus ook pas dat ze daar zaten. Sterkte!!!

:shifty: :shifty:



Dat soort zaken ja… :angel:



Klopt idd Lenie, als ik daar een schop krijg, of er word voorbij geschoven is dat zeer pijnlijk.

Heb inmiddels op de verschillende sites gekeken maar schrok er toch wel van.

Soms moet het operatief behandeld worden… :o



Ik moet volgende week weer naar de VK en dan maak ik wel even een melding.

Ik heb er nu echt bij elke beweging pijn aan.

Kan niet eens fatsoenlijk uit een stoel komen, bukken, uit bed komen of weet ik wat doen of ik voel mijn spieren daar al pijn doen.



En zulke vreemde dingen doe ik nu ook niet.



Zelfs nu ik hier gewoon zit te typen voel ik ze. :cry: