bandenpijn vroeg in de zwangerschap

Hey allemaal,

Ik ben nu ruim 9 weken zwanger, maar ik heb al bijna vanaf het begin last van bandenpijn. Ik kan niet langdurig staan/lopen. Zitten gaat wel, maar dan met een makkelijk zittende broek/rok. Heb ik een spijkerbroek aan, dan wordt het al wat lastiger (dat laatste is sinds de laatste week).

Kan dit, zo vroeg in de zwangerschap? En is het normaal dat je daar heel erg moe en misselijk bij voelt?

Ik krijg zelfs al bandenpijn als er driftig gesproken wordt, of als ik veel moet lachen. Echt raar…

Nog even voor de goede orde, als het er gewoon bij hoort dan vind ik het alleen maar prima! Ik ben echt hartstikke blij met deze zwangerschap! Maar ik vroeg me gewoon af of er niet iets anders aan de hand is…

Thanks, Do

Ik had het in deze zs ook zo vroeg. NIet in de mate die jij beschrijft, maar het was er wel degelijk. Ik vond het ook zo vreemd, maar hoorde het later ook van andere zwangeren!

Enne…gefeliciteerd!!

das niet fijn do,

maarre hoe voelt bandenpijn eigenlijk?

liefs wienie

Hallo,

Ik ben nu bijna 7 weken en heb daar ook erg last van. Tenminste als het is, wat ik denk dat het is.

Voelt het als een druk in je onderbuik, waarbij je geen tegendruk kunt velen (bv. een broek of riem, die je buik terug naar binnen drukt)?

Ik ben ook heel erg benieuwd of dit normaal is. Aangezien wij pas een week weten dat ik zwanger ben en diezelfde nacht op vakantie zijn gegaan, heb ik nog geen gyn. of verloskundige gesproken.

Hopelijk kan ik deze week wel al terecht, want ik heb ladingen met vragen.

(is het echt…echt, hoever precies (ben altijd erg onregelmatig geweest), die druk normaal, zit het wel op de juiste plaats (niet buiten baarmoederlijk), do’s en dont’s)

Kortom ik ben ook heel benieuwd of er meer mensen zijn, die deze gevoelens herkennen.

Groetjes van Anke

Ik heb ook veel bandenpijn gehad vanaf het begin van mijn zwangerschap… Zolang het geen krampen zijn is er niets aan de hand…