We hebben een pompje en de banden kunnen daarmee of bij tankstation opgepompt worden, alleen of ik ben gek, of het gaat niet zoals het hoort, of het hoort wel zo??
Bij het tankstation was de band meteen compleet leeg en geen lucht meer in te krijgen. Met het pompje kun je m prima hard oppompen, alleen moet je daarna een soort speedy snelheid hebben om het pompstukje eraf te halen, want onder het eraf halen gaat de band weer leger…resultaat, voor mij gevoel niet compleet opgepompte banden. Ligt dit aan mij of hoort dit zo? Nu madammetje zwaarder wordt vind ik iets hardere banden toch wel prettig voor het betere duweffect…
Oh ja ik heb een quinny buzz, maar volgens mij moeten meerdere banden zo opgepompt worden… :think:
Wij doen het bij het tankstation, en daar istie zo hard, en loopt ook helemaal niet meer leeg als je dat ding eraf haalt. Dus ik denk dat het niet helemaal goed gaat dan. Ik heb geen ervaring met een pompje.
Wij hebben alle banden meegenomen naar het servicecenter van de fietsenmaker en die heeft er voor ons weer lucht ingedaan… :thumbup:
Wij hebben een autopomp , gaat goed nooit te zacht.
Wij hebben een extra stukje voor op de fietspomp gekocht. Ik had hetzelfde als de TS omschrijft met het pompje dat bij de wagen zat.
Mijn man pompt hier de banden op want ik heb ook iedere keer het zelfde probleem wat jij hebt bij het tankstation. Als ik het doe loopt de band sneller leeg dan dat er lucht in komt… Dat pompje vind ik een verschrikking.
Mijn man heeft zo’n compressor, en voor hem is het een fluitje van een cent…
Ik zou als ik jou was er mee naar een fietsenwinkel gaan…
Fijn dat ik niet de enige ben dan! Ga dus maar eens een bezoekje aan de fietsenmaker brengen, hopen dat dat helpt! Bedankt voor de tips!
hub pakt dan altijd de kinderwagen in de auto en gaat na de dichts bijzijnde benzinestation en doet ze daar oppompen
Vandaag bij de fietsenwinkel geweest en ze zijn weer helemaal top op gepompt! Heb er meteen een verlengstukje gekocht waarmee het beter moet gaan. En anders rijd ik daar weer gewoon even langs haha!
Dat laatste wilde ik dus net zeggen. Ik loop meestal een fietsenwinkel of hallfords ofzo in en dan pompen ze de wielen voor je op.
Wij hebben een fietspomp waar 2 soorten ventiel in kunnen, van een gewone fietsband en die van kinderwagen/fietskar etc etc. Ideaal!