banaan?

hallo,



dit weekend zijn we begonnen met fruit, peer. alex vindt het heerlijk.

Nu vraag ik me af of ik hem ook banaan kan geven. Zelf heb ik namelijk snel last van obstipatie. Kan ik dit bij hem ook verwachten?

Of gewoon uitproberen?

ik zou het gewoon eens uitproberen!

Gewoon uitproberen!! Maar wel liever een btje bruine banaan dan met een banaan die heel vers (geel is)…



Over het algemeen:

Bruine banaan= laxerend

Geel/groene banaan= verstoppend…

Idd uitproberen. Appel bijvoorbeeld werkt ook bij de een laxerend en bij de ander verstoppend.

Gewoon proberen, Britt eet soms wel eens 2 bananen omdat ze die erg lekker vind, maar totaal geen verstoppingsproblemen !

we gaan het morgen uitproberen!

bedankt

Heb het eergisteren ook gedaan en gepureerd zijn ze heerlijk :lol:

Na een paar hapjes was het wel genoeg, Mea is de substantie van groentepap gewoon en vond het een beetje raar smaken… maar tot nu toe geen last van constipatie.

Hai Greet!



Hier ook banaan geprobeerd, Olivier vindt het heerlijk! maar: wel minder gemakkelijk poepen…nu weet ik niet zeker of dat aan de banaan ligt of gewoon aan het vaste voedsel (krijgt ook ander fruit en groente maar banaan op de eerste daagjes) maar ik zou voorzichtig zijn. Een paar hapjes en dan kijken hoe Alex reageert!



Liefs, M-J

nou alex heeft banaan gehad. De volgende dagen was de poep wel wat vaster, maar t heeft geen problemen opgeleverd!

mooi zo!!!

Ik zelf heb ook snel last van obstipatie, maar bij Bas totaal geen probleem. Hij heeft een keer 3 dagen achter elkaar een banaan op en de ontlasting was nog gewoon prima. Het is dus een kwestie van uitproberen.