bambino sokjes

ik ben op zoek naar die sokjes vh merk bambino.

deze kun je bij de kruidvat halen, maar hier in de buurt hebben ze ze nergens meer.

heeft iemand ze nog of heeft iemand zin tijd om voor mij er wat te halen.

deze sokjes blijven namelijk goed aan.

de maat van 12 tot 18 mnd

bedankt

Ik wil morgen wel even voor je kijken maar ik schat de kans klein. Vorige week lagen ze hier met 50 % korting dus ik denk dat ze al wel weg zijn. Maar ik zal in ieder geval even kijken. Maakt het nog uit welke kleur?

is voor een meisje

maar ze heeft ze nu ook, in grijs, roze, wit. liefst wel effen en geen gestreept ofzo

Sorry late reactie maar ik heb gisteren gekeken en ze hadden ze helaas niet meer.

jammer

heb ze hier ook nog niet gevonden

ik zou eens moeten kijken… heb wel bambino gehad… geloof dat die in de doos te klein liggen…

heb je er haast mee?

Ik heb ze ook gehad. Zal eens kijken of ik ze in de doos kan vinden.

Je hoort nog.

Ik heb voor je gekeken, maar ik heb ze niet meer. Helaas.

nee niet echt haast,

deze passen nu nog, amar voor de winter zou het handig zijn

die sokjes zijn er helemaal uit bij het kruidvat volgens mij…

ik ben op zoek geweest naar de jongensvariant, maar ook niet gevonden helaas. Ik ben nu over op Noppies sokjes, blijven ook goed zitten maar zijn duuuuuuuuuuur!

De 12 tot 18 maanden zijn heeel erg lastig om te krijgen. Ze hebben ze echt bijnaa nooit.

Ik ga deze week naar de stad waar ik ze altijd haal, ik zoek deze maat ook namelijk. Er hangen er altijd maar een paar, maar wie weet nu anders ?

Ik zou er anders wel een aantal voor je mee kunnen nemen, vaak zit er wel een setje bij met dat roze/wit gestreept ?

Hoeveel heb je er eventueel nodig ?

ja een stuk of 6

zou wel fijn zijn als je wilt kijken

is volgens mij per 3 dat ze ze vekopen, en dat mag hoor als er een met streepjes tussen zit

De sokjes staan deze week weer in de kruidvat folder, dus dan zullen ze er vanaf dinsdag wel weer zijn :-*

dan hoop ik dat ze ze hier ook hebben in t.ubbergen

want dat hadden ze de laatste keer niet