bambino mio trainer

Werkt het? We hebben hier nu best veel natte broeken op een dag, dus we zitten te denken deze eens te proberen, maar ik ben benieuwd naar ervaringen, of dit broekje echt zo geweldig is?



Ik heb ooit bij de prenatal ook trainerbroekjes gezien, die wilde ik gaan halen, maar ze hebben ze niet meer omdat het niet verkocht werd. Nu weet ik niet of die ook van bambino mio waren, maar ik ben gaan googlen en kwam als enige op deze uit.

Sorry ik weet niet of het werkt, bij de hema hangen ze hier ook van die train broekjes. wellicht ook iets??

bij de hema ja? Nou dat is zeker een goede tip, want die zijn vast goedkoper dan die van bambino :oops:

ze hangen in het vak bij de spuugdoekjes en het badje enzo.

ik heb hem gevonden online, heet daar “oefenbroek”. Daar zijn ze 4,95 p.st. ipv 8,95 p.st.van bambino. Dat scheelt nogal, bedankt voor de tip!

(zie in de review wel dat ze uit het ass. gaan, dus moet er snel bij zijn)

Femmie geen enkel trainingsbroekje houdt een volledige plas binnen helaas. Als het daarvoor is dan vrees ik dat je dat niet zult vinden. Misschien kun je nog voordeliger uitzijn door inlegluiers (zeg maar de inleggedeelten voor katoenen luiers) waardoor je er meer kunt kopen en ze nemen mss nog wat meer op en zijn ook nog eens veel makkelijker in de was. :think: Als ze door het schrikeffect gelijk stopt met plassen (en dat liefst ook aangeeft) is zoiets een optie maar dan werkt een trainingsbroekje ook. Echter door de plasticlaag die er vaak inzit zul je er aardig wat nodig hebben want ze mogen bv niet in de droger vanwege de plasticlaag. Inlegluiers vaak wel. :thumbup: