bambino loco

is dat nou echt lang leuk? We hebben nu de gewone loco, maar toch best pittig voor onze dame. ben alleen bang dat ze die bambino zo door heeft er het dan niet leuk meer vind…

Ik heb het gekocht toen mijn dochter 2 werd.

Ze is nu 5 1/2 en verkiest deze nog vaak boven de gewone loco(omdat ze bij deze mama’'s hulp niet nodig heeft)

Bambino kan nog lang hoor. Er zijn boekjes in een soort verhaalvorm. Dan moet je eerst een bladzijde voorlezen en daarna is er een puzzel over. Erg leuk :thumbup:

Die boekjes in verhaaldvorm heb ik nog niet gezien? :think:

Maar mijn net 2 jarige is er helemaal gek van. Er zijn boekjes voor 2-3 jarigen en voor 3-4 jarigen. Die laatste vond ik soms al behoorlijk pittig ik denk dat je dochter er nog wel even mee voort kan.

Persoonlijk heb ik loco trauma omdat ik als kind het principe niet snapte :oops:

Hier was hij vrij snel uitgekeken op de Bambino Loco. Leuk tot een jaar of 3, niet echt veel langer. Ik zou kijken of er bij de gewone Loco geen boekjes zijn waar ze meer mee uit de voeten kan.

@Marlous79 wrote:

Die boekjes in verhaaldvorm heb ik nog niet gezien? :think:

Maar mijn net 2 jarige is er helemaal gek van. Er zijn boekjes voor 2-3 jarigen en voor 3-4 jarigen. Die laatste vond ik soms al behoorlijk pittig ik denk dat je dochter er nog wel even mee voort kan.

Persoonlijk heb ik loco trauma omdat ik als kind het principe niet snapte :oops:

Dat zijn boekjes voor kindjes van 4-6 jaar. Ik geloof dat je ze ook hebt van een bekende muis.