Hadewijch heeft net voor haar verjaardag Bambino loco gekregen. Zo’n set van muis. En we kunnen wel stellen dat het een succes is. Nou zijn er nog wat boekjes, maar niet alles in een keer natuurlijk. Hebben jullie ervaringen met Bambino loco en hoe vinden jullie kindjes de verschillende boekjes?
In 1 woord GEWELDIG!
Heb dit jaar met K.dag geluk had dat ik een extra set inclusief best veel boekjes voor euro of 5 heb weten te bemachtigen. Ze heeft nu een boekje of 6 bij elkaar en ze bevallen allemaal prima!
Wat is Bambino loco?? :think: :think:
Mini loco voor peuters
Jaaa!!! Hier ook het setje met muis. Super hoor! Ze vind het ook echt hardstikke leuk, en maakt zelf ook allerlei figuurtjes :inlove:
Heb nog geen ervaring met andere boekjes, maar Rhodé houdt nogal van herhaling, dus dat scheelt 8) :inlove:
Ja ik had ze vaak van de spelotheek. echt heel leuk, alleen voor een betrekkelijk korte periode. Heb nu wel zelf de mni loco aangeschaft maar daar kunnen ze een veel langere peirode mee doen.
ik heb um vandaag toevallig in mijn handen gehad om te bedenken dat ik dat ga onthouden voor verjaardag/sinterklaas. en dat is geen slecht idee als ik heir de positieve reacties lees. ik zag alleen dat boekje van muis dat vanaf 3 jaar was, de rest allemaal vanaf 4+, of zijn er dus ook nog andere vanaf 3 jaar?
M.ateo is helemaal gek van Loco. In de boekjes van 4 jaar staan ook wat makkelijkere puzzels. De moeilijke kan je samen doen.
Muis vind hij toch wel ingewikkeld…
Maar ik ben voor Loco. Hij heeft het al een jaar en vanaf het begin was hij er helemaal blij mee…
Na het intitiele succes zijn we nog even doorgegaan en toen bleek het niveau toch een tikje laag. Ze legde de helft zonder nadenken en de andere helft met een beetje nadenken. Dus nu ligt de bambino-loco te wachten totdat broertje eraan toe is, en in plaats daarvan heeft ze nou de mini-locodoos van Dora en Diego. Die vindt ze ook heel leuk, maar daar zijn sommige puzzels nog wel te moeilijk. En ze moet ook voor de makkelijkere wel echt kijken en nadenken.
initiele succes?
Waarom ga je niet voor gewoon loco ipv bambini?
Die boekjes zijn er vanaf 4 jaar en kunnen met gemak eerder worden gedaan. Hadewijch denk ik wel tenminste
Anna Sofie is er ook al jaren fan van.
@lydia wrote:
initiele succes?
Waarom ga je niet voor gewoon loco ipv bambini?
Die boekjes zijn er vanaf 4 jaar en kunnen met gemak eerder worden gedaan. Hadewijch denk ik wel tenminste
Anna Sofie is er ook al jaren fan van.
Hebben we ook gedaan. Ze heeft nu de gewone, een set van Dora en Diego.
Wij hebben het boekje concentratiespelletjes van bambino loco.
Het is wel zodra ie ze een keer heeft gedaan, dat ie ze ook heel makkelijk maakt. Maar het blijft leuk.
Vanaf 2 jaar al.
heb is op google gekeken is inderdaad leuk zeg,