Bambam knuffelpopje

Na veel gespeur op mp ga ik ook hier een poging wagen.



Mijn kleine meisje is gek van haar BamBam popjes. Ik heb er twee velours maar zou er graag nog 1 of 2 bij willen. In het wit of in het roze.



Heeft iemand er toevalig nog 1 liggen waar niks mee gedaan wordt en die ik mag overnemen?



Het gaat om dit popje (die ik even van mp heb gehaald, maar dat is helaas de verkeerde kleur). Het mag overigens ook een popje met een kroontje zijn.

Ik moet donderdag even naar het WKZ en daar verkopen ze spulletjes van BamBam kan even kijken of ze daar iets hebben?

Dat is lief van je Suus, wie weet hebben ze er nog 1.



Het is wel een oud modelletje hoor de nieuwe is lang niet zo leuk :wink: .



:-*

O ja (nee ik heb geen eisen :mrgreen: ), ze hebben(hadden) ze ook van badstof maar die is lang niet ze lekker knuffelbaar.



Het gaat dus echt om de velourse.

Helemaal vergeten hier nog even te berichten… sorry :oops: beetje veel zkh en veel druk gehad. Ben even de winkel in geweest, maar ze hadden helemaal niks meer aan tutpopjes. Moet er vaak zijn, dus ik zal regelmatig even binnenlopen en de volgende keer even vragen of ze toevallig nog iets achter hebben of een adresje hebben!

volgens mij heb ik deze toen van Tirsa gekregen, ik heb geen idee of hij nog ergens ligt, erg he… het is in elk geval niet haar lievelingsknuffel, ze doet niet aan lievelingsknuffels. Als ik hem vind denk ik aan je.

Lief van je Suus, maar jouw verhaal klinkt niet fijn :frowning: , hopelijk nu een beetje rust?? :hug:



Lydia, mocht je hem vinden dan graag, maar anders is het pech. Haha nee helemaal niet erg dat je niet weet of je hem nog ergens hebt, ik weet ‘gelukkig’ ook niet alles (en heb gewoon veel te veel :angel: )



Ik vind het sowieso al lief van jullie :-*

Uhm met Sem nog steeds aan de rommel binnenkort (eindelijk) een scopie. Met Jim gehoortesten. Dus de komende maanden ben ik nogal eens in het WKZ te vinden. Komt vanzelf goed (ooit). Ik houd mijn oogjes open (en ik heb je topicje toch even ge-upt :wink: )

@Tante Soesa wrote:

Uhm met Sem nog steeds aan de rommel binnenkort (eindelijk) een scopie. Met Jim gehoortesten. Dus de komende maanden ben ik nogal eens in het WKZ te vinden. Komt vanzelf goed (ooit). Ik houd mijn oogjes open (en ik heb je topicje toch even ge-upt :wink: )




Jee meis, heb je weleens rust :hug: . Hopelijk krijg je duidelijkheid na de scopie :pray:. En Jim heeft buisjes toch? Krijgt hij daarvoor gehoortesten of is hij doorverwezen door de GGD?



Thanks voor je uppie en lief als je je ogen open wilt houden, maar dat is zo niet belangrijk. Ik hoop gewoon dat het snel goed komt met je mannetjes :-* :-*

Lief van je thanx!



Jim heeft een achterstand van een maand of 10 qua woordenschat en omdat de juf er eigenlijk ook niet zo goed mee weet wat te doen en hij slecht luistert heb ik even uhm aangedrongen bij de ha voor een verwijzing naar het WKZ. Dus we zullen zien wat er uitkomt. En Sem tja dat is natuurlijk al een stuk minder erg dan het geweest is omdat ie ouder is, maar hij is veel te licht (13 kg bij 97 cm) ziet altijd wat pips, zijn ontlasting bleef een rommeltje, dus weer een potje ingeleverd en daar waren ontstekingseiwitten te vinden, dus er zit iets niet helemaal goed daar, kan o.a. wijzen op een verkeerd werkende alvleesklier, Crohn of Coeliakie, daarvoor moeten ze echt in de darm kijken. Dit wil ik al een jaar, omdat ik denk dat het toch iets van coeliakie is.

Goed zo, laat Sem maar goed onderzoeken (eindelijk dus). Het zou toch wat zijn, loop jij er al een jaar om te vragen en wat dan als het zo is, je zou ze toch dan :roll: . Maar dan weet je ook hoe je er beter mee om kan gaan. Pff ik hoop het echt voor je meis :-*



En idd goed dat je Jims gehoor dan laat testen, beter weten dat er niks is, dan later horen dat er toch iets is.



Alleen die zkh bezoeken hè, het sloopt je zo :frowning: , maar ja onduidelijkheid ook :hug: