BAM Mama

Ik ben ze nog niet tegengekomen hier op het forum maar de kans is groot dat ze hier ook meeschrijven, de BAM mam (bewust alleenstaande mama).



Mijn zus zit nu op een punt dat er nog geen geschikte man in haar leven is gekomen maar de wens voor een kind toch wel steeds groter wordt, nu zijn we een beetje op zoek naar informatie en lotgenoten en aangezien ik hier ontzettend veel steun en vriendschap vind dacht ik wie weet krijgt zij dat ook hier.



Dus wie o wie is een BAM mama en wil haar ervaringen delen??



Liefs Gemma.

Hoi!



Ik ben dan weliswaar geen bam mama, maar was het tot een jaar geleden wel van plan. Ik had zelfs al een donor gevonden en was al met pogingen bezig (ook na veel uitzoeken/oriënteren en erover praten met mijn omgeving en andere bam-mama’s), toen ik weer een relatie kreeg.



Wat wil je zus allemaal weten? Ik weet wel een paar internetadressen voor je me informatie, en een vereniging waar ik zelf ook een tijdje lid van ben geweest. Daar schrijf je mee op een mailinglist met vrouwen die in dezelfde fase zitten (oriënteren, bezig met zwanger worden, zwanger etc.) als jij (of je zus, in dit geval).



Als je meer info daarover wilt, moet je het maar effe laten weten, dan zal ik de link naar je PB’en. Ook als jij of je zus meer vragen hebben, dan stel ze gerust!

hoi hoi



hier geen ervaring er mee. Maar ik wou je als tip geven je vraag ook evt te plaatsen bij Contact. ( sudforumgedeelte onderaan startpagina )



Ms heb je daar ook nog kans ?



Ik wil je zus… sterkte en succes wensen met het traject. ( sorry weet niet anders te benoemen) Heel veel goeds en bovenal geluk natuurlijk.



TOYTOYTOY ! :thumbup: Bianca

Suzusuzu is ook een BAM mama. Ten minste bij de eerste eigenlijk niet, maar nu bij de tweede heeft ze er wel bewust voor gekozen. Ze schrijft bij de aprilmama’s. En heeft een vlindertje Tommy

zorro is ook een bam-mamma, maar die heb ik hier al een tijdje niet meer gezien :think:



ik noem mezelf wel eens een mom-bam (min of meer bewust alleenstaande mama)…nano is voortgekomen uit een relatie, maar ik heb wel vanaf het begin er rekening mee gehouden dat de kans er in zat dat ik het alleen zou (moeten) doen. Ik heb (in eerste instantie door afstand vader en mij) een deel van de zwangerschap en vanaf de geboorte alles alleen gedaan.



Als ze iets wil weten over alleenstaande moeders, mag ze me alles vragen. Over bevruchtingen bij bams weet ik dan weer niks…

Hoi,



Ik ben een BAM moeder. Als je iets wilt weten, pb me maar!



Liefs Suzanne