ballorig

Ik heb weer genoten vandaag.



was met tl in ballorig, zij lekker spelen ik mensen kijken. Vind ik zo leuk om te doen. Dik, dun, groot klein, manier van aanspreken tegen de kinderen. Reactie’s van kinderen enzo, echt genieten.



bij het springkussen waren de kinderen druk aan het springen. een turkse meneer liet ze een poosje springen, dan moesten ze zitten, telde hij tot 10 (hun rustpauze) en na de pauze mochten ze weer springen. Geweldig alle kids deden mee.



Tl die een jongen van 4 koppen groter vertelde dat hij echt niet bovenop het springkussen mocht klimmen, en dan met het vingertje erbij … en hij luisterde ook nog :lol:



ik heb genoten!

Leuk!! Hoor leuke verhalen over ballorig, zijn wij in de toekomst ook vast geregeld te vinden, het is zo in de buurt.

Ja Ballorig rules! :mrgreen:

@Cariska wrote:

Ik heb weer genoten vandaag.



was met tl in ballorig, zij lekker spelen ik mensen kijken. Vind ik zo leuk om te doen. Dik, dun, groot klein, manier van aanspreken tegen de kinderen. Reactie’s van kinderen enzo, echt genieten.



bij het springkussen waren de kinderen druk aan het springen. een turkse meneer liet ze een poosje springen, dan moesten ze zitten, telde hij tot 10 (hun rustpauze) en na de pauze mochten ze weer springen. Geweldig alle kids deden mee.



Tl die een jongen van 4 koppen groter vertelde dat hij echt niet bovenop het springkussen mocht klimmen, en dan met het vingertje erbij … en hij luisterde ook nog :lol:



ik heb genoten!




binnenkort een ballorig meeting :mrgreen:

Wij waren ook bij Ballorig vandaag (in Hoorn welteverstaan). Erg leuk, ik heb mijn appeltaart er weer flink afgesprongen op de trampolines :smiley:

@San 27 wrote:

@Cariska wrote:
Ik heb weer genoten vandaag.



was met tl in ballorig, zij lekker spelen ik mensen kijken. Vind ik zo leuk om te doen. Dik, dun, groot klein, manier van aanspreken tegen de kinderen. Reactie’s van kinderen enzo, echt genieten.



bij het springkussen waren de kinderen druk aan het springen. een turkse meneer liet ze een poosje springen, dan moesten ze zitten, telde hij tot 10 (hun rustpauze) en na de pauze mochten ze weer springen. Geweldig alle kids deden mee.



Tl die een jongen van 4 koppen groter vertelde dat hij echt niet bovenop het springkussen mocht klimmen, en dan met het vingertje erbij … en hij luisterde ook nog :lol:



ik heb genoten!




binnenkort een ballorig meeting :mrgreen:




goed plan! Assen?? (heb abbo voor tl)

ik vind hem in assen wel leuk! En heel belangrijk, overzichtelijk!



Zijn jullie kids ook lid van club ballorig? Tl wel en heeft dus een pasje, deze maand een gratis waterijsje :mrgreen:

@Cariska wrote:

@San 27 wrote:
@Cariska wrote:
Ik heb weer genoten vandaag.



was met tl in ballorig, zij lekker spelen ik mensen kijken. Vind ik zo leuk om te doen. Dik, dun, groot klein, manier van aanspreken tegen de kinderen. Reactie’s van kinderen enzo, echt genieten.



bij het springkussen waren de kinderen druk aan het springen. een turkse meneer liet ze een poosje springen, dan moesten ze zitten, telde hij tot 10 (hun rustpauze) en na de pauze mochten ze weer springen. Geweldig alle kids deden mee.



Tl die een jongen van 4 koppen groter vertelde dat hij echt niet bovenop het springkussen mocht klimmen, en dan met het vingertje erbij … en hij luisterde ook nog :lol:



ik heb genoten!




binnenkort een ballorig meeting :mrgreen:




goed plan! Assen?? (heb abbo voor tl)


Assen is goed die is heel leuk.

Moeten we ff kijken wanneer een keertje :smiley:

is goed! maandags is wat mij betreft altijd goed!

oh neem me telkens voor om onze 3e zoon ook eens veilig te laten klimmen en klauteren… en hij is er nog nooit geweest :lol: .

Maar ja… heb natuurlijk altijd de jongste ook bij me en om nou met een baby erbij er lekker achteraan te gaan als hij klem zit in die ‘toren’ … ook zo wat he :wink: .



Had je dametje wel willen zien staan met het vingertje trouwens :mrgreen:

hier nummer 3 laatst bij school… jongen knalt met zijn fiets tegen het hekje aan in zijn haast de bocht te nemen… zal zo’n jaar of 8 geweest zijn… staat er ineens zo’n kereltje van 2 voor je ‘lukt het?’ en zijn vriendjes lagen helemaal in een deuk (en ik eigenlijk ook wel :lol: )

geweldig mamamarije!

Ik denkdat ze het van mij heeft haha. Toen wij vroeger op vakantie waren met mijn ouders in italië pakte een meisje iets van mijn zusje af (toen iets van 4 jaar ofzo…) Ik was dus 6 of 7 gok ik.

Ik ging naar dat meisje toen, voor haar staan met mijn armen over mekaar… en kreeg het meteen terug :angel:

Maandags kan ik niet geen vervoer…

Dinsdags heb ik auto maar moet mel naar psz

Dus echt zaterdag of zondags :slight_smile:

ook prima! moeten we ff plannen!

je hebt pb :smiley:

Ik had er nog nooit van gehoord voordat ik op dit forum zat! Nu heb ik geen kinderen, dus daar zal het misschien ook aan liggen :slight_smile: Maar vanaf welke leeftijd is dat nou echt leuk? Ik ben gastouder en wil wel een keertje met de gastkinderen een dagje naar zoiets toe gaan, met wat ouders erbij bijvoorbeeld, maar ik weet niet of dat leuk is voor kinderen tussen de 0 en 4 jaar?

Ik zou het uberhaupt niet doen…Ik vond het echt een verschrikking en gewoon zielig voor mijn arme (prikkelgevoelige :wink: ) kindje. Onwijze herrie, vies plastic speelgoed, overal blerende kinderen die ongezonde zooi consumeren (en dan wel zeuren dat ie geen water mocht maar ik iets te drinken moest kopen, maar werkelijk niets gezonds hebben).



Ik denk overigens dat mijn dochter het nu wel best leuk zou vinden, die is wel van het klimmen en trampolines en kan alle indrukken wel hebben. Zij is zes (en er dus nog nooit geweest :lol: ).

Ik ben er nu 1 keer met J geweest maar 1 ding wat ik erg onlogisch vind is de glijbaan in de ballen bak :think: Die kleintjes komen er dus echt niet uit.

En ik wist niet dat je ermee in mocht :oops:



Verder wel leuk ind ik woon er heeeeel dichtbij haha… In die in assen dan

@Noekie wrote:

Ik had er nog nooit van gehoord voordat ik op dit forum zat! Nu heb ik geen kinderen, dus daar zal het misschien ook aan liggen :slight_smile: Maar vanaf welke leeftijd is dat nou echt leuk? Ik ben gastouder en wil wel een keertje met de gastkinderen een dagje naar zoiets toe gaan, met wat ouders erbij bijvoorbeeld, maar ik weet niet of dat leuk is voor kinderen tussen de 0 en 4 jaar?


Wij komen er al vanaf dat Levi heel jong was, nog voor 1 jaar :oops:

Maar ja rond de 1 jaar denk ik dat ze het wel leuk zouden kunnen gaan vinden, ligt ook voornamelijk aan het kind zelf.

Ik denk dat het wel een leuk uitje zou kunnen worden op mijn verjaardag, dat is in september :mrgreen: Dan zijn de meeste kindjes zo rond de 1,5 jaar of ouder.

Ik ben er nu in totaal 3 keer geweest.

ik vind het wel aardig maaar niet te vaak

2 keer op vakantie omdat het zo slecht weer was dat we echt even wilde warm worden in plaats van op de camping in de kou



en 1 keer laast omdat we dachten dat we onze kids er een plezier mee zouden doen

maar dat betwijfel ik eigenlijk.

het is voor onze kids en vooral de oudste iets te veel lawaai en te veel prikkels.